Cheats Sudden Strike 3 The Arms of Victory & The Last Stand werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
254
Beste lezers,

Mijn strategisch inzicht is niet zo groot, vandaar dat ik graag cheats wil gebruiken in Sudden Strike 3 Arms for Victory. Ik ben ook in het bezit van The Last Stand.
Nu is er op internet wel het een en ander te vinden, maar deze codes werken allemaal niet. Ik heb het dan over de volgende cheats:

**superman - onaantastbaarheid
**nofog - hele map zichtbaar
**staticfog - mist vervangen
**starcraft - Extra bommenwerpers en spionagevliegtuigen

Alternatieven:

*omniscience* - hele map zichtbaar
*koenigstiger* - onaantastbaarheid
*blitzkrieg* - meteen gewonnen

Ook deze werken niet. Best vreemd, omdat je wel de mogelijkheid hebt om cheats in te voeren wanneer je op [Enter] drukt tijdens het spelen.
Ik heb wel gelezen over een trainer. Weet alleen niet zo goed wat dat is of wat je ermee kunt. Je kunt er zoiets als selectief cheats mee toepassen,
maar dat lijkt me niet zo handig als we het hebben over grote groepen manschappen op een grote map.
heeft iemand een oplossing? Heb trouwens de EN-versie van Sudden Strike 3.

Groet,
Anton
 
Kan je enkel over een trainer programma vertellen, heb verder geen ervaring zelf met SS3.
Trainers worden vaak uitgebracht door de community wanneer je een game via de normale
weg niet kun cheaten. Het is vaak een .exe programmatje dat je opstart voor je de game
opstart, en dan kun je vele cheats gebruiken.
Dus, het is een aanrader om anders even een trainer te downloaden en installen.
Even goed de gebruiks voorwaarden lezen, dan zal je weer van de cheats gebruik kunnen maken.
succes,

Leon
 
Bedankt SPY voor je reactie! Ik zal nog eens even wat uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan