Kaspersky extensies Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilkojj

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2014
Berichten
5
Hallo, we hebben vandaag Kaspersky internet security 2014 gekocht. Gewoon geïnstalleerd en klaar. Maar de extensies die kaspersky meegeeft voor google chrome werken niet omdat ze niet afkomstig zijn uit de google webstore. De reden van google was omdat er anders onveilige extensies geinstalleerd konden worden. Ik kan in de extensies lijst de kaspersky extensies niet inschakelen en daaronder staat: geinstalleerd door derden. Ik heb ook al geprobeerd om de .crx bestanden (die stonden in de map van Kaspersky in program files) in de lijst te slepen maar van Chrome mag ik die niet gebruiken omdat ze niet uit de webstore komen. Inmiddels heb ik een oude versie van chrome gedownload waarin alles wel goed werkt (ik heb ook geprobeerd om daarna weer te updaten naar de nieuwe versie maar dan blokkeert chrome de extensies opnieuw). Dus mijn vraag is hoe ik in de gewone nieuwe versie van Chrome deze extensies kan gebruiken.
 
Werkt eenmalig. als ik chrome dan opnieuw open is alles weer geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, we zijn nu ook helemaal klaar met kasperky. en die blog lost ook niks op. Vanmiddag hebben we gelukkig een norton 360 pakket gekocht voor 2 jaar lang voor de prijs van 1 jaar, dus de kosten van kaspersky zijn er gelukkig weer uit. Bij norton werken de extensies op een of andere manier wel :) (dit wist ik al omdat we hiervoor ook al norton hadden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan