Internet Explorer 11 opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Mijn browser kan van de neme op de andere minuut niet meer openen. Ik krijg de melding 1.jpg.

Ik heb internet explorer al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat. Ik heb Malwarebytes erover heen gehaald, geen resultaat. Ik heb met iexplore -extoff IE op laten starten zonder extensies, geen resultaat.

Wie weet nog tips?
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug.

Ga naar standaardprogramma's en stel daar IE in als je standaardbrowser.
 
Systeemherstel was ik vergeten in het rijtje, dat ik heb geprobeerd, het biedt geen oplossing. Ik kan IE niet tot standaard browser maken, want ik kom IE in het geel niet in. Nu zit ik niet echt op IE te wachten, maar ik ben bang, dat het gehele systeem instabiel wordt.
 
Dat kan je ook instellen via standaardprogramma's.

Welk besturingssysteem heb je?
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug.

Ga naar standaardprogramma's en stel daar IE in als je standaardbrowser.


Ik heb toch gevonden hoe ik IE weer standaard kan maken. En nu opende IE wel. IK heb daarna Google Chrome weer standaard gemaakt en IE blijft openen. Je oplossing was dus uitstekend.

Maar: wat is nu de oorzaak van het vast lopen (als daar iets zinnigs over is te zeggen) en moet ik nu bang zijn, dat mijn systeem instabiel is geworden?
 
Dat zou ik je niet kunnen zeggen. Simpelweg om het feit dat ik niet weet wat hier allemaal aan vooraf is gegaan.
 
Heel hartelijk bedankt in elk geval. :thumb:
 
Ik moet dit topic toch weer heropenen, want het zelfde speelt nu weer, alleen dit keer werkt bovengenoemde oplossing niet. Ook weer opnieuw geïnstalleerd en tot standaard browser gemaakt, maar helaas.


Inmiddels weet ik waar het fout zit: in de invoegtoepassing van Avast Virusprogramma. Via zoekvenster "Invoegtoepassingen beheren" heb ik die uit kunnen schakelen en toen was het probleem opgelost. Maar of dat nu een goede oplossing is???????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan