RRM en RIM databasemodel

Status
Niet open voor verdere reacties.

elagas

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
104
Hallo,

Heeft iemand voor mij misschien voorbeelden van een RRM en RIM databasemodel. Ik probeer al een tijdje op google te zoeken, maar kan hier maar weinig over vinden. Een duidelijke uitleg van deze 2 modellen is ook goed. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groetjes
Ed
 
Een EVE avatar? ;)

Anyway, kun je die afkortingen verder uitschrijven? De afkortingen zeggen mij namelijk nogal weinig en google kan ook niets met die afkortingen. Gezien de weinige response vermoed ik dat mogelijk andere mensen hier ook een beetje mee zitten
 
RRM betekent Relational Representation Model
RIM betekent Reference Information Model
 
Ik vermoedde die eerste al. De tweede: Reference information model komt me echt niet bekend voor. Het klinkt vaag als een object-oriented model, maar dat is alles wat ik kan vinden.

Ik vind de namen ook een beetje verwarrend. Je hebt normaal een information model en daar maak je vervolgens relations van/mee.
 
Ik vermoedde die eerste al. De tweede: Reference information model komt me echt niet bekend voor. Het klinkt vaag als een object-oriented model, maar dat is alles wat ik kan vinden.

Ik vind de namen ook een beetje verwarrend. Je hebt normaal een information model en daar maak je vervolgens relations van/mee.

In ieder geval bedankt, ik ga nog even verder zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan