Welke gamingvideokaart past bij mijn Pc?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

khalid123

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Beste lezers,

ik heb een Hp dc5700 microtower met sinds een tijdje windows 8 pro
en 3 gb ram. (bijgezet)
maar dat is het probleem niet.
ik wil op deze pc blijven gamen maar ik game altijd best sloom,
en ik wil dat dit ophoud. daarom wil ik een niet te dure Gaming videokaart aanschaffen.
maar ik kan geen geschikte videokaart vinden voor mijn pc :(
ik dacht dat ik een pci-e slot had..

Met Vriendelijke Groet,

khalid

wat voor games wil je gaan spelen ik denk niet dat alleen een nieuwe videokaart zal voldoen en wat is je budget wil je ook vertellen welke processor je hebt?
Ik denk ook als je een nieuwe videokaart wilt hebben je een nieuwe voeding nodig hebt aangezien degene die je nu hebt waarschijnlijk ook niet goed genoeg is

Laatst bewerkt:
http://tweakers.net/productreview/99856/xfx-radeon-hd7950-double-dissipation-edition.html

Wat denk je van bovenstaande kaart? Het is een hele goede videokaart voor weinig geld. Het is wel zo dat dit niet het nieuwste model is. Maar voor E150,- krijg je denk ik niet veel beters.

Ook zal je denk ik wat al is aangehaald, je voeding moeten vervangen. Dat gaat ook nog wel wat geld kosten. Kies een goede voeding uit, en bespaar daar niet al te veel op. Een goede voeding is erg belangrijk.

als je me vertelt welke spelletjes je wilt spelen kan ik wat beter advies geven over welke videokaart je het best kan kopen de voeding zal ongeveer €50-€60 gaan kosten

Op pagina 7 van een specs .pdje van deze machine lees ik dit :

NOTES:
* The dc5700 supports Normal (or Non-reversed) layout ADD2 (Advanced Digital Display 2) adapter cards inserted into the SDVO (Serial
Digital Video Output) connector on the system board. This connector has the physical appearance of a PCIe x16 connector; however, conventional PCIe cards are not supported in this connector.
** Rear audio ports are re-taskable as Line-in, Line-out, or Microphone-in

bron : http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=c04290804

Laatst bewerkt:
Not supported is in dit geval denk ik niet van belang. De pc heeft pcie, dus daar past een videokaart in. Die werkt wel.

Je moet even duidelijk weten hoeveel jou totale budget is. Dus videokaart + voeding. Met 100,- kom je tekort.

Een videokaart van 100,- kan natuurlijk altijd, maar met 50-60 euro meer voor de kaart uit mijn eerdere post kan je de komende jaren vooruit. Het is dus ook een investering voor de toekomst. :thumb:

Niet in elk pci-e slot past elke pci-e kaart. De volgorde dient derhalve te zijn :

gaat de kaart passen
wat kost de kaart

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wil spelletjes spelen zoals League of Legends.
En als het kan wil ik een videokaart + voeding voor 125 euro.
Het hoeft niet de beste kaart te zijn, maar ik wil wel normaal kunnen gamen.

Ik krijg de homepage van mycom. Even de link repareren.

Over het algemeen kan je gewoon een videokaart in een pci-e proppen, en dan daarmee computeren. Ik persoonlijk ben nog nooit een bordje tegengekomen waar een pcie een overbodig slot is. (We hebben het hierbij over een lang pcie slot. Niet dat kleine slotje)

Voor 125,- all in kan prima. Daar kijk ik na voetbal wel even naar, en ik hoop dat de hardwarekenners je wat verder kunnen helpen.

gelijk een HD7950 adviseren zonder te weten wat de spec's zijn van de pc en of het überhaupt past...

en ik zou mijn kans niet wagen het moederbord beschikt niet eens over Pci-e X16 lane slot het is een x1 slot dat een x16 slot lengte heeft!
zijn genoeg moederborden die het gewoon niet hebben vooral Workstations beschikken niet over dat soort aansluitingen en laat dit nou net een workstation zijn.

verder zijn de processors in dit soort systeempjes redelijk ondermaats voor het spelen van spelletjes hoewel LoL nog kan

Laatst bewerkt:
Wat u bedoelt is dat er weinig mogelijkheid is en ik beter een computer kan kopen?

Ik heb op usedpc4sale.Nl een videokaart gevonden die geschikt zou zijn voor games. Past deze wel? Nvidia GeForce 8400gs

Ik heb geen virtuele meetlat dus dat wordt lastig. Bellen kun je wel en de beschikbare afmetingen weet je al want je hebt de kast voor je neus staan.

Laatst bewerkt:
Mijn vorige bericht telde slechts 2 regeltjes tekst en in het eerste woord van de tweede regel staat het antwoord van de vraag die je zojuist stelde. Ben ik nou,........... of jij........?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan