Konig Ethernet 5 port switch geeft geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasLor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn Knoig Ethernet 5 port switch. Ik heb namelijk deze switch altijd (met succes) gebruikt om meerdere apparaten (laptop, pc, xbox) aan te sluiten op het internet via de kabel.
Echter heb ik een aantal weken deze switch er achter weg gehaald, omdat ik alleen mijn pc gebruikte waardoor ik dus maar één kabel nodig had.

Nu heb ik de switch echter weer nodig, maar krijg ik een onbekend netwerk waarmee ik niet op het internet kan.

Provider: KPN
Modem/router (geen idee wat het is, denk modem): Experia Box
Manier van aansluiting: Modem/router met kabel naar mijn kamer, met kabel vanuit aansluiting in de muur naar switch, en van switch naar de apparaten.

De manier van aansluiting heb ik altijd op deze manier met succes gebruikt. Als ik de kabels die ik gebruik los aansluit op de aansluiting in de muur dan werken de kabels perfect.
Ik heb de switch aan en uitgeschakeld, heb de modem/router uit en aan gehad en heb de modem/router gereset. Allen zonder succes.

Heeft iemand de oplossing voor mij?

Groeten,
Bas
 
De switch is kapot? Krijg je netjes de juiste kleur lampjes op de switch als je de kabels aansluit? Andere poorten geprobeerd op de switch? De muurkabel aangesloten op de "master ingang" indien je die hebt op deze switch?
 
De switch is kapot? Krijg je netjes de juiste kleur lampjes op de switch als je de kabels aansluit? Andere poorten geprobeerd op de switch? De muurkabel aangesloten op de "master ingang" indien je die hebt op deze switch?*knip link verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan