website niet goed op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

weppiewep

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
Berichten
2
Hallo wie dit leest.

Ik ben voor mijn vader een website aan het maken. Op een laptop of pc ziet het eruit zoals ik het bedoelt heb. Het is een css tempate en deze bewerk in dreamweaver. Echter op mijn mobiel valt er een stukje af van de linker zijde en aan de rechter zijde verschijnt een stukje van de site niet. Ik ben het al aan het zoeken geweest waar het inzit maar kan het maar niet vinden. Ik denk zelf dat het een instelling is dat staat op links uitlijnen maar dan ingesteld moet worden naar "midden/center"

Is er hier iemand dit het leuk vind om even te kijken waar het aan kan liggen. Ik heb meerdere sites gemaakt maar deze zijn allemaal wel volledig te zien op mijn mobiel.

Bedankt voor het lezen.

Groetjes weppie
 
Laatst bewerkt:
Heb je überhaupt iets in je CSS staan dat er zou voor moeten zorgen dat het er mobiel goed uitziet?
Van wat ik zo zie is dit zo mobiel onvriendelijk als het kan.
 
Hallo,
Nee ik heb niets voor mobiel in de website staan. Zover gaat míjn kennis niet. Als hij alleen al goed uitgelijnd te zien is ben ik al tevreden.
Groetjes
 
Ik zou als ik jou was met media queries gaan werken.
Zoals ik dit zie zijn er dingen dat als je die aanpast misschien voor mobiel goed zijn maar voor desktop niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan