Printer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bob4512

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2014
Berichten
132
Hallo,

Wij hebben bij ons thuis sinds +/- 1 maand onze printer (HP Deskjet D2500) op de router aangesloten.
Hiermee hebben wij ongeveer 2 weken probleemloos kunnen printen.
Maar wij hebben op de PC een update gedaan van Office 2007 naar Office 2010 en sindsdien kan de printer geen lijntjes meer ''printen''.
Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld een woord onderlijnd hebt en dat het lijntje i.p.v. onder het woord er boven ofzo komt te staan. Het gebeurt ook wel eens dat het op andere plaatsen komt te staan.
Maar wij wilden vandaag gaan printen en opeens doet de printer nu ook sommige woorden/zinnen op de verkeerde plaats printen.

Nu is mijn vraag: wat kan ik hieraan doen?
Ik heb al gedacht aan uitlijnen, maar weet niet of dit wel te doen is bij deze printer want hij was niet zo heel erg duur ;)

M.v.Gr,
bob4512
 
Eerst in het afdrukvoorbeeld van Office/Outlook/Word/Excel bekijken of het daar wél goed staat. Indien ja, dan zal je waarschijnlijk een andere printerdriver nodig hebben.

Tijs.
 
Is geen technisch probleem dus uitlijnen zal de oplossing niet zijn.

Dit lijkt op een driver probleem. Meer specifiek de driver die de router gebruikt om de printer aan te sturen. Het lijkt alsof Office 2010 een iets andere aansturing van de printer gebruikt waardoor dit probleem nu zichtbaar wordt.

Hoe ziet het uit als je de printer rechtstreeks aansluit?
 
In Office staat het soms wel en soms niet bij het afdrukvoorbeeld. Hierdoor doet hij het soms wel maar soms ook niet.
Het komt altijd heel ''onverwachts''.
Hoe kun je de driver updaten?
Gewoon via de Hp website of via de instellingen bijvoorbeeld?
 
Als het (volledig) een D2560 is, dan staat hier driversoftware.

Doorgaans deïnstalleer je eerst de oude driversoftware (via appwiz.cpl ), download de nieuwe, en dan de nieuwe installeren.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan