R4i Gold 3DS kaart werkt niet meer na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoepy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2014
Berichten
2
Mijn dochter heeft een systeemupdate gedaan van zijn 3ds terwijl zijn R4i 3ds kaartje er nog in zat.
Als melding krijgen we nu: Er is een fout opgetreden. Houd de power-knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Lees de nintendo 3ds-handleiding voor meer informatie.

Weet iemand hoe ik mijn R4i Gold kaart weer aan de praat kan krijgen. Ik heb al veel geprobeerd maar kom er niet uit. Ik heb het vermoeden dat mijn kaartje is geblokkeerd.
De laatste kernel is te downloaden vanaf http://www.r4ids.cn/r4i-download-e.htm
Ik zit nu op versie 7.1.0-16E

Wie heeft er nog een idee?
 
nou dat kan dus niet want als je 3ds update kan je 3ds de kaart niet meer lezen omdat de 3ds nu een update veder is en het gaat heel lang duren tot dat hij kan werken met dat r4 kaartje
 
Hallo

"Mijn dochter heeft een systeemupdate gedaan van haar 3ds terwijl zijn R4i 3ds kaartje er nog in zat."

De bedoeling van dergelijke updates is hoofdzakelijk om dergelijke kaartjes schaakmat te zetten.

Dat het kaartje nog ingeplugd is/was , doet er niet toe ... de update gebeurt enkel van de console.


"Weet iemand hoe ik mijn R4i Gold kaart weer aan de praat kan krijgen."

Je kunt proberen op zoek te gaan naar nieuwe firmware voor het betrokken r4 kaartje , die compatibel is met de nieuwe firmware van de d.s.

Of dit bestaat ???

Peter
 
Op de site: http://r4ids.cn/news.htm
Zeggen ze wel dat dit ondersteund wordt, tenminste daar lijk het op.
"R4i Gold 3DS supporting the newest 3DS V7.2.0-17 directly ! (2014-05-13)
3DS firmware updated to V7.2.0-17 , R4i Gold 3DS supports directly the newest 3DS V7.2.0-17 without any patch updating.."

Zijn er dan eventueel andere kaartjes die dit wel ondersteunen? Heb het idee dat er op internet gepromoot wordt dat het kan....maar dat het niet werkt in de praktijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit kan heel gevaarlijk zijn. Er is een ander type flashcard dat je 3DS bricked (lees als, er letterlijk een baksteen van maken) als je een system update doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan