Voorpagina niet meer gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolves

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2011
Berichten
47
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Dit is mijn situatie:
Ik heb mijn website http://www.wolves-fotografie.nl/ gemaakt met FrontPage 2000. Dat is allemaal goed gelukt en de website draait al jaren zonder problemen. Ik kan pagina's toevoegen en wijzigen ook dat altijd zonder problemen. FP draait bij mij onder XP wat via Parallels op mijn Mac draait. Aangezien XP niet meer veilig is, laat ik FP geen contact meer met het internet maken. Dus de functie publiceren gebruik ik niet meer en in de plaats daarvan opload ik de gewijzigde pagina's via Fetch (een programmaatje dat op mijn Mac draait) naar mijn website. Het is wat omslachtig, maar op deze manier kan ik toch alles blijven gebruiken zonder mij zorgen te hoeven maken over beveiligingsproblemen.

Dit is mijn probleem:
Ik heb destijds een voorpagina gemaakt voor mijn website. Dat is de pagina die ik index.htm noemde en waar mijn site dus mee start (het idee van de kaft bij een boek). Jaren vond ik dit prima, maar nu ben ik het zat en wil ik dat de site gelijk op de welkomspagina begint. Wat ik gedaan heb is de oude indexspagina weghalen en de pagina welkom.htm heb ik vervolgens index.htm genoemd. Alle linken heb ik laten aanpassen door FP en eigenlijk dacht ik dat nadat ik alle pagina's geuploaded had, het gewoon zou moeten werken, maar helaas... :-(
Wanneer ik nu start op http://www.wolves-fotografie.nl/ zie ik toch nog altijd het voorblad. Ga ik vervolgens naar een andere pagina en klik ik op de navigatie knop "Welkom" dan zie ik wel de nieuwe indexspagina. Ik heb mijn sitemap.xml trouwens ook aangepast, maar dat lost het probleem ook niet op. Wat doe ik fout of wat vergeet ik up te loaden????

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen! Alvast bedankt voor de moeite!
 
Hmmm kreeg een mailtje dat djangoleone heeft gereageerd, maar ik zie die reactie helaas niet staan...
Mocht je een oplossing voor mij weten djangoleone, zou je je reactie dan nogmaals willen plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan