oververhitting van iMac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Beste Mac vrienden

mijn iMac is al op leeftijd en ik heb nu de indruk dat hij lijdt aan oververhitting. Hoogstwaarschijnlijk te wijten aan slechte afkoeling. Stof !!!

Ik las lovende woorden over Apple Care maar hoe zijn die te bereiken. Doen die herstellingen ?

Laat ik een iMac van 2007 nog proper maken ?

Maar een nieuwe blijft duur ?

mvg

Audass
 
Er zijn ook veel particulieren in je omgeving die je iMac schoonmaken voor een schappelijke prijs.

Je kunt het ook (met enige voorzichtigheid) zelf proberen, simpelweg open schroeven en met een busje perslucht schoonspuiten.
 
zo eenvoudig lijkt het niet; ik zie geen enkele schroef op het achterste paneel . En die particulieren, ik zou niet weten waar ze vinden.

Mvg

Audass
 
AppleCare is te bereiken op het nummer: 0900-7777703. AppleCare zal je alleeën door verwijzen naar een officiële reparatie centrum om het daar te laten doen.
Een 2007 iMac open maken kan door de glasplaat er heel voorzichtig af te halen en daar achter zitten de schroeven om de behuizing los te maken. Let wel op dat je geen onderdelen stuk maakt, want voor dit type zijn geen onderdelen meer leverbaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan