CSS tekstblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
228
Geachte mevrouw/meneer,

NU moest ik de site ombouwen en nu krijg ik het tekstgedeelte niet goed als je de browser verkleind dan verspringt hij naar beneden dit is bij FireFox op IE en Chrome staat hij ergewoon onder kan iemand me daar bij helpen of tips geven.

Gaat om de volgende site: http://www.oosterhoutdigitaal.nl/test/
 
Om welk tekstgedeelte gaat het?

Op zowel firefox, opera, en chrome krijg ik hetzelfde resultaat (i.e kan ik niet proberen, ik heb geen windows voorhanen) en zie ik niet echt om welk tekstblok het zou moeten gaan :)
 
Ik heb geprobeerd om even de sourcecode van de pagina te bekijken maar deze is zodanig dat er waarschijnlijk niemand is die bereid is om daar in te gaan zoeken.

Ik zie waar je probleem zit maar kan hier, zonder info, ook heel erg weinig mee.
 
Als je goed kijkt zie je dat het joomla is :) dus het valt allemaal reuze mee.
 
Het gaat om de submenu balk (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen | Referenties) en tekst daaronder. Hij staat bij mij onder de G. eerst stond hij bij FF wel goed en bij de rest niet ik weet niet hoe dat bij jouw is mastermindzh?

Ik heb dat blok een margin-top in de - gegeven. maar als je naar andere pagina's gaat dat heeft hij problemen met de home knop die is bij het begin er niet maar daarna wel. Is dit op te lossen zonder aan de homeknop te hoeven te zitten?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het menu waar het om gaat onder de <div> gezet met de afbeelding. Firefox denkt dus dat deze eronder moet komen te staan (met een margin van -10).
Zet hem er eens in a.u.b
 
Ik heb ze goed in twee blokken geplaatst maar als ik het scherm verklein dan verspringt het menu naar rechts zo ook op de iPhone.

Je hebt het menu waar het om gaat onder de <div> gezet met de afbeelding. Firefox denkt dus dat deze eronder moet komen te staan (met een margin van -10).
Zet hem er eens in a.u.b

Kan je aangeven welke regels je bedoeld?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gevonden had met de left margin die ik op aside right had staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan