afsluiten internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderin het venster staat ook nog een vak met daarin rood-gearceerde bestandsnamen. Die zou ik graag nog willen zien.
 
Ik denk dat je gelijk krijgt en dat zijn videokaart het probleem is.
Ook omdat deze natuurlijk te heet is.
Het moeilijk van dit soort zaken is dat wij het niet kunnen zien en dat we alle mogelijke problemen op tafel gooien omdat het vaak aan heel veel dingen kan liggen.

Als je een videokaart ergens kan lenen, of nog beter.
Als je moederbord ook een onboard videokaart heeft, dan daarmee testen.
Dus kabel uit je aparte videokaart halen en die in de ingang van je onboard kaart zetten. En dan eens kijken of het wel werkt.
En hoe de temps dan zijn.
 
Hoi,
Had je wat aan het onderscherm van de bluescreen?
 
Nee, want ik krijg dit te zien:

Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als u een geldige koppeling hebt gevolgd.

Verder kan je als je een bluescreen krijgt, het getal wat daar staat (meestal iets van 0x000222 etc. etc.) opgeven in google en dan kan je kijken naar wat het is.
In 9 van de 10 keer wijst het gewoon op een hardware gebeuren wat wij dus al zeggen.

Heb je nog wat met mijn tip gedaan, met de videokaart?
 
Laatst bewerkt:
hoi
hier ben ik weer. Ben een daar weken op zomervakantie geweest. Daarom heb ik niet meer gereageerd.
Het probleem is nog altijd niet opgelost.
De Videokaart die in mijn PC zit is een NVIDIA Geforce GT 220 (toegewezen grafisch geheugen 1 GB).
We hebben ook nog een andere grafische kaart liggen. Dat is een NVIDIA Gefore 9800 GT ( 512MB)

De contacten van beide kaarten zijn gelijk, dus zou deze kaart wel in het moederbord geplaats kunnen worden.
Vraag is: is het ook technisch mogelijk deze kaarten om te ruilen. Overigens hebben we geen driver (zo heet dat toch) meer van de 9800GT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan