Pop up wit beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim2090

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2014
Berichten
3
Goedemorgen,

Na meerdere malen pop up blocker uit te zetten en andere beveiligingstoestanden blijft mijn pop up wit beeld geven.

Via internet explorer 11 heb ik dit geprobeerd, google chrome en modzilla.

In de pop up moet er een filmpje verschijnen maar ik blijf wit beeld krijgen.

Kan iemand mij helpen of heb ik iets gemist of niet gedaan.

Alvast bedankt voor de moeite!
 
:( Een beetje onduidelijke uitleg ( helaas ) :(

Ken jij wel AdwCleaner ??
xppx0k.gif
probeer maar die draaien en wie weet misschien alleen maar dit je wat helpen kan maar als maar meer aan de hand is dan zijn ook waarschijnlijk meer en andere handelingen nodig ..

Bij AdwCleaner moet je NA scannen opletten UIT te vinken alles wat jij niet kwijt raken wil en rest laten opschonen ( van belang dus ! ! ! ) ...

AdwCleaner hier kan je krijgen ( gratis is ! ) -->> http://users.telenet.be/marcvn/spyware/adwcleaner.html
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar als je de pop up krijgt
zet ik hem aan. En verschijnt ie. Maar in de pop up moet een filmpje afspelen.

Ik heb al geprobeerd AVG scanner uit te zetten en dan aan te zetten maar dam wit beeld. En de instellingen met beveiliging te minderen mar blijft wilt behouden.

Bedankt voor je tip als ik vanmiddag terug kom van me werk zal ik het proberem en dan hou ik je op de hoogte of daarna de pop up wel verschijnt.
 
:( Wacht even bedoel jij dan dat je een filmpje bekijken wel wil en kan je dat niet ?? :( zodra je dat doet dat je hebt alleen maar een witte beeld en geen filmpje dus ? :( ?
 
De pop up verschijnt. Maar ik eeet dat er in de pop up een filmpjr moet gaan afspelen. En dat doet het niet. Ik blijf wit beeld behouden
 
Beste Tim2090 maar nu gaat over ..... :( of jij dat filmpje welke je zei dat filmpje daar aanwezig is, wel bekijken wil ?? of is dat een ongewenste pop-up welke je kwijt en niet terug meer wil ?? :( ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan