Sitecom routers firmware niet te vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

playercp

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2013
Berichten
88
hallo,

ik zou graag mijn WL-341 V2-002 zijn firmware willen updaten nadat ik een bug erin heb gevonden die aardig vervelend is voor mij.

Nu heb ik mij rot gezocht maar blijkbaar is er geen software pagina meer, zou iemand mij verder kunnen helpen?

Alvast bedankt!
 
:( Alleen maar voor WL-341 V2-002 300N X2( dus niet voor jouw router ! ) firmware handmatig te vinden is misschien die ook nu niet meer, en dan is ook vraag of die werkt enz..
uiteindelijk wat voor een bug in een router zitten kan ??

Hier is ook niets te vinden :( -->> http://www.sitecom.com/nl/hulp-nodi...t-geen-probleem/97?product=221&version=V2-002

Hier staat dat bij Sitecom routers updates automatisch gebeuren moeten -->> http://nl.hardware.info/nieuws/20663/sitecom-routers-met-automatische-firmware-update

Als je Sitecom helpdesk belt kunnen ze ook niets helpen ?
 
Laatst bewerkt:
Is al ouder, dus dat kun je waarschijnlijk vergeten. Los van de vraag natuurlijk of er nog een nieuwere firmware voor te vinden is.

Misschien is DD-WRT firmware, open source, nog een mogelijkheid.
 
ik wil het DD-WRT wel doen maar ik zie dat dit via een serial adapter etc moet gaan hier zit ik niet echt op te wachten.

de bug is dat ik bij static ip geen mac adress kan invoeren doordat mijn router het niet als een hexadecimaal getal herkent (ik heb dit als het goed is nodig voor WOL).
 
WOL heeft sowieso niks van doen met IP. Maar los daarvan. De spelling van MAC adressen is niet altijd eenduidig. Soms schrijf je ze aan elkaar zonder scheidingsteken, soms wordt een koppelteken (-) gebruikt en soms de dubbele punt.
 
Bij de router die ik heb moet je het zonder koppeltekens doen, je mag maar 12 tekens maximaal.
 
:confused: Max 12 ?? maar dan moet je misschien toch soort scheiding's teken maken of aangeven als je mag en kan of moet 12 tekens doen, zoals - : . / \ // of zoiets omdat ook IPv4 adres met scheiding's tekens heeft 11 tekens en
Standaardgateway heeft 13 tekens, en uiteindelijk IP is samen met scheidings tekens 12 tekens ...

:( Liever andere router ? :(
 
Laatst bewerkt:
ik had blijkbaar niet aangegeven dat het echt om de MAC adres ging waar ik maximaal 12 tekens mag neerzetten, bij deze ;).
omgewisseld zou het niet zijn lijkt mij, ik zal het dalijk even proberen voor de grap.

maar goed als dit opgelost is zit ik nog met het probleem dat het niet mogelijk is om de router's firmware te updaten.
 
Hoezo 17? Dat is de koppeltekens of dubbele punten meegerekend dan.
 
:D Yep meegerekend zijn ze ...maarrr tis ook vraag wat voor registratie plek daar is misschien inderdaad niet die scheiding's tekens mogen ze mee, maar dan is alweer te-weinig ..:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan