Email live.nl instellen op LG G2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindahoudtvanzome

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2014
Berichten
2
Hallo,

Ik wil graag mijn email instellen op mijn telefoon. Nu heb ik al heel veel gelezen over het instellen, en al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Ik ben echt een leek op het gebied van dit soort dingen :eek:.

Ik heb bij inkomende server:
POP3-server: pop3.live.com (Ik heb een live.nl e-mailadres)
Beveiliging: Uit
Poortnummer: 110 (dit geeft hij standaard aan, heb ook al andere nummers geprobeerd)
Gebruikersnaam: Mijn eigen e-mailadres ingevuld.
Wachtwoord: Het wachtwoord wat bij mijn e-mailadres hoort.

Ik heb bij uitkomende server:
SMTP-server: smtp.live.com
Beveiliging: Uit
Poortnummer: 25 (dit geeft hij standaard aan, heb ook al andere nummers geprobeerd)
Aanmelden vereist is aangevinkt
Gebruikersnaam: Mijn eigen e-mailadres ingevuld.
Wachtwoord: Het wachtwoord wat bij mijn e-mailadres hoort.

Als ik dan op verbinden druk dan staat er dat de instelling onvolledig is. Wat doe ik verkeerd? Hoop dat iemand mij er mee kan helpen.

Groet Linda
 
Misschien moet je nog bij instellingen ( als je dat kan ? :( ) en bij providertype Hotmail/Outlook aangeven plus nog bij E-Mail versturen en antwoord opties dat je moet Webmail aangeven kan je dat ? ( ik zeg zomaar wat :( )
 
Laatst bewerkt:
Als ik op het e-mail icoontje druk, dan krijg ik: Selecteer e-mailprovider, en dan kan ik kiezen tussen microsoft exchange of overig. Volgens de handleiding van de LG G4 moet ik dan voor overig kiezen. Ik kan dus geen providertype kiezen :shocked:
 
:eek: Ik heb je die instellingen op basis van mijn hier PC instellingen verteld, en het werkt uitstekend op die manier ( op pc hier ! dus ), maar in principes weet zelf zeer weinig over mobiel-mail instellingen :eek:

Als je op overig klikt zal je misschien ook mogelijkheid om voor Hotmail/Outlook provider kans te kiezen krijgen ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan