Advies gewenst. Mobiele scanner met scanner naar USB stick optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaccie

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2010
Berichten
33
Goedemiddag Gebruikers van Helpmij.nl

Ik zoek een normaal geprijsde Mobiele / kleine scanner waarbij ik documenten kan scannen naar een usb Stick. het liefste 1 die zonder tussenkomt van een desktop of laptop werkt.

Ik heb meerdere winkels afgelopen en gebeld, op website's gekeken echter kon ik niets vinden in de nederlandse winkels.

Weet iemand iets over het bovenstaande?

Ik hoor graag van jullie,

Spaccie
 
Afhankelijk van je wensen kun je eventueel met je mobiel ook wel een aardige scan maken.
 
De huidige mobieltjes kunnen idd. goede plaatjes schieten van documenten ...
De Xerox mobile Scanner had een aanschafwaarde ten tijde van uitkomen van het betreffende artikel van slechts 250 Euro...
Wat kost die Doxie One als je em hier importeert?
 
Dat is een hele mooie gast0225, ik ga hem ook aanschaffen. Dankjewel voor de hulp :) Helaas vind ik de optie van plaatjes schieten voor mijn situatie geen oplossing. ik help mensen in de schuld om hun administratie op orde te brengen als vrijwilliger echter is het voor mij een niet zo fijn als ik met alle briefen en blaadjes rond loop :)

Nogmaals bedankt iedereen.
 
Als ik me niet vergis is dit een project van een grote bank. Mooi dat je meewerkt, maar misschien wil de bank ook wel meedenken in de aanschaf van een scanner :)
 
@Spaccie, ik ben ook heel tevreden over het ding. Juist voor onderweg en op pad, haal je 'm uit je laptoptas of uit je binnenzak (waar die zelfs inpast), is het ding erg geschikt.
Grappig is ook dat ik er de allernieuwste scansoftware (waarin begrepen de tekstherkenningssoftware van ReadirisPro versie 14) nagenoeg gratis bijkreeg.
Het eerste wat ik daarna deed was ál de software van mijn HP scanner deleten van de harddisk (=consumenten / prulspul). Ik maak nu alleen nog maar gebruik van ReadIrisPro software om te scannen.

btw : het is ook best wel een beetje een 'griezelig' ding om mee te werken, zeker in jouw 'business'. De scans die het ding naar Word kan overzetten zijn namelijk op dat moment gewoon Word bestanden geworden die je dus ook binnen Word kunt aanpassen en daarna weer uit kunt printen, als ware het het origineel. Dát is in jouw 'business' natuurlijk een 'levensgevaarlijke' en 'griezelige' optie...............
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan