Wit gedeelde PDF wordt niet geprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiro24

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2012
Berichten
8
Mijn PDF wordt niet goed uitgeprint. Het witgedeelde van deze A4 wort er als het ware tussenuit gehaald met als gevolg dat de voettekst midden op het blad uit komt. Als in het midden stuk wel tekst staat wordt deze wel uigeprint en komt de foother lager uit maar nog niet op de juiste plek.

Het vreemde is dat dit alleen bij een bepaalde PC/printer combi voor komt.

Printer-HP en PC-vista doen het niet goed samen ( alleen met PDF problemen)

PC-vista / Brother wordt de PDF wel goed geprint en Win8 / Printer HP wordt de PDF ook goed geprint. ( in alle combi's dezelfde pdf gebruikt)

Waar te beginnen?
 
Printer-HP en PC-vista doen het niet goed samen ( alleen met PDF problemen)
Misschien een driver probleem? Ik noem maar iets hoor!
Ik zou het anders niet weten.
 
Ik probeer even mee te denken en wil daarbij de logica van een .pdf gebruiken:

een .pdf is een digitale foto die van een bestand wordt gemaakt. Het zou dus niet uit mogen maken op wat voor een OS en / of printer het vertoond / geprint wordt. Het is een foto en dús zou het bestand overal en altijd er hetzelfde uit moeten zien.

In die zin ga ik dus wel mee met Femke en zoek ik het probleem primair even in de HP driver binnen Vista,
Derhalve 2 vragen :

- is de HP software geschikt voor Vista (door HP daarvoor ontwikkeld?)
- is de HP software verouderd of misschien juist te nieuw (als het antwoord op de vorige vraag "Nee" was)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klinkt logisch. De driver is eigenlijk blindelings er op gezet, ik zal morgen (in een werkplaats) eens even de driver checken en vista versie opsnorren.

Bedankt voor de input.
 
Mij benieuwen.
Ik zie namelijk geen andere idee/oplossing, omdat het alleen de HP printer betreft icm Vista.
Dus de drivers zijn wellicht niet goed voor Vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan