Wi-Fi repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mhh, dat is wat, dus die ipad heeft geen verbinding als ik goed begrijp en boven ben je bedraad met kabel las ik al. Dat gaat goed.

Start eens die ipad opnieuw op. En heb je de laatste updates.
 
Neen,
Beneden heb ik gewoon op mijn iPad ontvangst, maar in de tuin niet meer.
Vandaar dat ik deze repeater heb gekocht.
Maar... het gaat om die melding van die server etc.
De installatie is volgens mij goed gegaan, maar aan het eind om het af te maken krijg ik die melding over de server.
 
Ik heb geen Androit, ik heb een iPad.
De instellingen zij goed, maar het gaat dat hij dan de server niet meer kan vinden om de installatie af te maken.
 
Ja ik was te snel en weer met anderen bezig sorry. Ik herstel Klikje voor IPAD zelf

Nu zou het goed moeten gaan anders is er iets met de server. (tijdelijk), maar lijkt me sterk.
 
Laatst bewerkt:
Wederom geïnstalleerd, nadat ik de knop save/Supply heb ingedrukt, gaat hij zoeken en krijg ik na ong. 40 sec de melding van de server, zoals gemeld.
Hoe nu verder?
 
Oke volgende stap. Hoe staat het met je tijdsinstellingen op je Ipad. Staat je tijd goed.

Verder heb je alle laatste updates binnen.
 
Of heb je een bug. :(

Klikje.

Het gaat allemaal niet zo lekker als wij willen. Het is wel een oud topic uit 2010, maar ja beter heb ik nu niet.

Maak eens verbinding met itunes via je computer. Even alles aansluiten.
 
Laatst bewerkt:
De tijd is goed. Ik kan gewoon verbinding maken met iTunes. Ik heb de laatste updates.
De installatie verloopt prima tot aan het eind, na die 40 sec, de melding van de server.
Zoals je ziet is dit bericht ook verstuurd vanaf mijn iPar, dus die verbinding is goed.
Als ik de repeteren in het stopcontact doe, blijft alleen het blauwe lampje branden.
Hoop nog op een suggestie!
Gz nu slapen en morgen ben ik tot de avond niet online.
Groet,
Martin
En wederom bedankt voor het meedenken.
 
Ja oke wellicht tot morgen.

Maar ik heb even een screenshot gemaakt van mijn verbinding.

Ik heb namelijk ook een IPAD en deze heeft een verbinding met de repeater die eindigt op _EXT

En dat ziet er zo uit. Ik heb tot ongeveer 25 meter in te tuin goed bereik

extender.JPG

Kan bij jou anders zijn. Blauw lampje zou in principe goed moeten zijn. Bij mij is deze ook blauw.

Wel staat dit beschreven en wellicht moet je daar iets mee doen. Of heb je dat al gedaan....?

De installatie van dergelijke Versterkers verschilt nogal per type en merk. In de meeste gevallen dien je de Repeater in het stopcontact te stoppen en te verbinden met een kabel aan de router. Zo vang je de Versterker het internetsignaal op. Hierna dient er nog een korte installatie te worden uitgevoerd op de laptop / computer.

Het staat in het midden van dit document bescheven. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Nou het probleem is opgelost.
Het lukte nog steeds niet. Toen heb ik gekeken op de website van het apparaat en daar stond vermeld,
dat de wifi-repeater niet werkt met de router van KPN (Expedia).
Ik heb nu een mail gestuurd naar de winkel en ga hem terug sturen.
En nu op zoek naar een repeater die wel met Expedia werkt.
In ieder geval bedankt voor alle steun.
Groet,
Martin
 
Hallo Martin. Oke dat heb ik niet gezien dat het zo is.

In ieder geval hoop ik dat de volgende het wel doet.

Laat eens weten hoe het je verging in dit bericht.

In ieder geval ik hielp je graag. En wellicht weer tot de volgende keer.

Groeten Manamana.
 
Hallo Manamana,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben enorm blij met de snelle acties i.v.m. mijn probleem.
Ik ben al jaren een trouwe gebruiker van dit forum en zal er nog veel gebruik van maken.
Nogmaals dank.
Groet,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan