software bestanden verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Ik wilde heel graag weten hoe je verborgen bestanden verwijderd van je computer .
Ik ben bezig met een computer van mijn neef waar ik spotnet heb gedownload ( maar niet de goede versie ) en wil ik de verborgen bestanden helemaal verwijderen dat er helemaal niets achterblijft .
Wat ik tegen kwam met google is deze
1. Spotnet verwijderen
2. Spotnet map in ProgramData/Application Data verwijderen
3. Nascannen met bijvoorbeeld CCleaner
4. Microsoft .NET Framework 4 deïnstalleren
5. Microsoft .NET Framework 4 weer installeren
6. Spotnet weer installeren

En dat heb ik gedaan maar krijg toch steeds de foutmelding : CommentStarter Unable to open the database file .

Mijn neef heeft een Laptop / Windows premium 7 helemaal opnieuw geinstalleerd naar fabrieksinstellingen en alle Windows Update's gëinstalleerd .
Wat kan ik nog doen om de verborgen spotnet bestanden opsoren en verwijderen ?
Het probleem : CommentStarter Unable to open the database file / blijft zich voordoen .
 
Je hebt .NET Framework 4.5 nodig, niet 4.0
Ook kun je het automatisch ophalen van comments uitschakelen.
 
Heb ik allemaal gedaan wat jij hierboven schrijft , helaas zonder resultaat , dedankt voor je reactie
Je hebt .NET Framework 4.5 nodig, niet 4.0
Ook kun je het automatisch ophalen van comments uitschakelen.
 
Je hebt het over .NET 4 en het moet .NET 4.5 zijn, vandaar m'n opmerking. Ook heb je het over verschillende versies van Spotnet. De versie die je nodig hebt is V1.8.1 en niet V1.8.1.1b. Die laatste is geen officiële versie van de originele ontwikkelaar.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk na lang zoeken voor het oplossen van Spotnet heb ik nu het juiste antwoord .
Omdat ik een leek ben op computer gebied heb ik steeds de verkeerde spotnet gedownload namelijk V1.8.1.1b .
Heb dus mij de site snelrennen mij geregistreerd en daar de juiste programma gedownload en alles loopt als een treintje .
Er is ding zeker belangrijk met het hele internet gebeuren en dat is heel en heel goed lezen voor het downloaden .
Maar het opnieuw installeren naar fabrieksintellingen van de computer van mijn neef was wel noodzakelijk vanwege een virus .
Hopelijk blijf dat programmaatje ( spotnet ) nog in de lucht hangen zolang Brein niet ingrijpt .
Maar vooral bedankt voor jullie reactie .
 
Laatst bewerkt:
Dat je die V1.8.1.1b niet moest hebben staat ook in #4 ;)
 
Ik weet nu hoe ik verborgen mappen kan laten zien , dus dat is wel eens handig .
Ik zelf vind het best wel interessant om computer problemen op te lossen en zelf je eigen computer goed schoon te houden van virussen spam etc.....
En andere mensen helpen met software vind ik heel leuk om te doen .
En natuurlijk ook op forums schrijven zoals hier .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan