Problemen met mijn hotmailapp op mijn ipad

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Kan iemand me helpen? Ik had vandaag een mail gekregen dat ik skype moest bijwerken op mijn laptop. Dat had ik gedaan en ik moest me aanmelden. Dat deed ik ook, maar mijn account werd niet herkend. Ik heb mijn ww laten veranderen, maar het bleek het ww van mijn hotmailaccount te zijn. En dat wist ik niet!:o Ik kanwel in mijn hotmail op de computer komen, maar niet op mijn ipad via de app. Wel via internet. Als ik hem via de app wil openen, krijg ik de melding dat mijn ww niet klopt. Ook heb ik geprobeerd om viainstellingen mijn ww te veranderen. Daar krijg ik een melding dat het account niet kan worden gecontroleerd. Wat nu?:evil:
O ja, mijn mails komen wel binnen. Ik kan ze niet verwerken.

Ja, oke, ik haal het telkens door elkaar heen. Ik bedoel dus outlook.

Ik heb dit net geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb mijn iPad afgesloten en opnieuw opgestart, ik heb mijn e-mail account verwijderd en opnieuw toegevoegd (met het nieuwe wachtwoord). Als ik mijn outlook app wil openen moet ik mijn wachtwoord invullen en die is nog steeds fout. Ook krijg ik de melding dat mijn account niet gecontroleerd kan worden bij de instellingen.

Werkt die App eigenlijk wel. Ik heb geen ervaring met die app. Dan ga het zo proberen via de browser. Klikje

Als dit niet gaat dan .... :(

Via de browser lukt het wel. Gisteravond lukte het opeens wel om mails op te halen en te verwerken, maar als ik nu de mailapp wil openen, dan krijg ik de melding dat het ophalen is mislukt omdat de verbinding met de server is mislukt. En ik kan wel gewoon op internet?!?:confused:

Laatst bewerkt:
Ook zie ik dat ik alleen een map inkomend heb. Alle submappen zijn verdwenen! Ik kan wel gewoon met internet op outlook komen (incl. submappen). :confused: Ik snap er ondertussen helemaal niets meer van. Wie heeft de supertip voor me?

Oh dat is niet zo leuk. Probeer hier eens iets. Download. heb je Essentials al gedownload. Wellicht ontbreekt er iets bij jou. Volgens mij kun je ook een afzonderlijk programma downloaden. Maar dat weet ik niet zeker. Klikje

En misschien ook dan deze even lezen. Als er hotmail staat geschreven lees je gewoon outlook. Immers ik zei al hotmail bestaat niet meer. Klikje

Wellicht is je profiel beschadigd in outlook.

Laatst bewerkt:
Ik probeerde Essentials te downloaden, maar dat is mislukt, omdat Safari dit programma niet kan downloaden.

Ja natuurlijk, oef dat gaat niet met de IPAD en Safari. Dat is weer typisch een Microsoft product.

En dit schiet ook niet op veel te duur. Klikje

Of je moet office 365 hebben. Dan is ie gratis :(

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb geen office 365. Ik heb helemaal geen office op mijn IPad. Wat moet ik nu dan? Kan ik die app helemaal niet meer gebruiken?

Het enige wat ik me verder nog kan bedenken is dit Klikje

wellicht moet je dan server inkomende post en uitgaande post invullen.

Laatst bewerkt:
Ook dat heb ik geprobeerd, zonder succes. Ik heb hem dus weer verwijderd. Ook heb ik mijn outlook account verwijderd en weer toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan