Avast - blauwe markering in Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Om één of andere reden worden de zoekresultaten in Google door Abast gemarkeerd met een groen rondje. Ik heb de indruk dat het vertraagt en andere problemen geeft. Ik kan niet vinden waar ik dit kan uitzetten. Wie helpt mij?
 
Avast wat?
avast! Internet Security 2014?
avast! Pro Antivirus?
avast! Free Antivirus?

Tijs.
 
dit is avast webrep, je kan dat terug vinden in je instellingen van je browser, welke gebruikt u?
 
Ik gebruik IE. Bij de configuratie van Avast kan ik niet vinden waar dat kan worden uitgeschakeld.
 
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Tabblad Inhoud (kan ook een ander tabblad zijn) -> Invoegtoepassingen
Daar moet hij ergens staan, lijkt me.

Tijs.
 
Je moet naar de instellingen gaan via je browser IE, bij extensies checken of invoegtoepassingen
 
Laatst bewerkt:
Heb daar niets kunnen vinden. Wél Bing en Microsoft(Bing) als zoekmachine uitgezet en nu zie ik de groene rondjes niet meer. Vreemd!
 
Oeps, ze zijn er weer. Probleem is dat IE blokkeert nadat ik een van de door Google geboden links heb aangeklikt.
 
Ga nog is terug naar je IE en open je internetopties en daarna zoek je naar programmas en daarna naar invoegtoepassingen beheren .... Klik erop en je komt terecht in het scherm om allerlei aan en uit te schakelen, links boven staat werkballken en uitbreidingen .... Klik erop en dan zie je ergens avast online security of webrep staan die je kan uitschakelen
 
Ik vind geen Webrep optie Als ik avast online security uitschakel, schakel ik dan niet de hele avst beveiliging uit?
 
nee helemaal niet, je avast blijft actief :thumb:
 
Bij de Invoegtoepassingen kan ik Online Security niet uitschakelen. In de Avast configuratie heb ik bij Instellingen/Actieve bescherming/Webschild de optie Webscannen uitgezet en dat lijkt het probleem op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan