Dit is TV Box

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen antwoord op je vragen maar ik zou dat sowieso niet doen omdat hetgeen geboden wordt ook volledig gratis kan. Ik weet niet of ik de link hier mag noemen, maar dan is het echt popcorn tijd.

Kan dat ook gratis op tv dan? Heb nu een UPC box, maar de kabels worden verstoord door het 3G netwerk van de buren als ik UPC moet geloven...
Zit nu steeds half uur te proberen met die kabels voordat ik een keer FOX, SBS6, Nederland 1 enz. kan kijken.

Als dit een legale en goed werkende oplossing is heb ik het er zo uit, omdat alleen FOX en Sport1/Film1 bij elkaar al 50 euro per maand zijn.

Met een laptop aan je TV heeft een goed verstaander in mijn vorige reactie maar een half woord nodig ;)
Duidelijker mag ik er van de huisregels niet over zijn ben ik bang.

Met een laptop aan je TV heeft een goed verstaander in mijn vorige reactie maar een half woord nodig ;)
Duidelijker mag ik er van de huisregels niet over zijn ben ik bang.

Bedankt voor de tip, ik ga er even naar kijken.

Mocht iemand de antwoorden op de vragen in de hoofdpost hebben, hoor ik het graag. :)

Edmoor. Misschien moet de vragensteller je antwoord nog eens goed bestuderen onder het genot van een drankje en wat popcorn :)

Ik wil het wel zeggen maar dat mag denk ik niet, en terecht. Maar TS hoeft maar 1 woord te vertalen en vervolgens op 2 woorden te zoeken :cool:

Heb het gevonden :D, thnx!
Is deze manier legaal of illegaal?

Info over de box is uiteraard nog altijd welkom :)

Wat de box betreft blijkt het een Raspberry PI te zijn met een custom ROM en wat eigen software. Het principe is gelijk aan hetgeen je nu hebt gevonden. Dat kan dus voor de helft van het geld ook.

Wat de box betreft blijkt het een Raspberry PI te zijn met een custom ROM en wat eigen software. Het principe is gelijk aan hetgeen je nu hebt gevonden. Dat kan dus voor de helft van het geld ook.

Oke, is dat een legale manier?

Wettelijk gezien blijft het illegaal omdat je het materiaal dat je bekijkt ook weer deelt.

Je bekijkt auteursrechtelijk beschermd materiaal en dat mag je nu eenmaal niet met anderen delen. Dat programma en die box doen dat wel.

Laatst bewerkt:
Als ik dit filmpje van december 2013 en de website van Dit is TV moet geloven is dit gewoon legaal:
[video=youtube;QuXzSQKZh1Q]http://www.youtube.com/watch?v=QuXzSQKZh1Q[/video]

https://ditistv.nl/faq/

??????

Dat zal afhankelijk zijn van het programma.
Leg de vraag eens aan RTL voor.

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist gebeld naar de redactie van RTL Lifestyle Xperience+, het kastje is op dit moment nog gewoon legaal omdat je niets download.
De concurrent van SOS Solutions heeft een kastje dat precies hetzelfde is, maar dan sneller.

Bedankt voor alle tips!

Op de site van SOS Solutions staan heel veel producten, welke moet ik hebben als ik dit koop?

Wettelijk gezien blijft het illegaal omdat je het materiaal dat je bekijkt ook weer deelt.

Ik heb het boxje van DIT is TV en je deelt niks. Hij slaat nergens de film op die je net hebt gekeken dus hij doet alleen maar wat ze al zeggen en dat is streamen en dat is Legaal.
Het makkelijke van dit boxje is is dat je zelf er niks meer aan hoeft toe te voegen, alle add-ons die je nodig hebt staan er al op en je kunt dus gewoon meteen film gaan kijken. Ook gaat het streamen zo snel dat je er geen last van hebt tijdens het kijken. En hun zetten voor jou al de beste kwaliteit bovenaan zodat je dus ook niet meer hoeft te zoeken naar een goede source. Ik ben er heel erg blij mee en ik geniet er met de hele familie van. Dus conclusie is kopen en genieten!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan