Printer herkent 1 cartridge niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masterdata

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2014
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb een Epson Stylus SX420W en ik moest 2 cartridges vervangen (geel en magenta). Dit gedaan en hij deed het weer. Tenminste, ik kreeg geen rare meldingen. Ik had de printer die dag niet nodig, dus printer uitgezet (ik weet achteraf dat ik hem beter aan had kunnen laten staan).

De volgende dag printer weer aangedaan en sindsdien krijg ik steeds de W-11 error: printer herkent cartridge Magenta niet meer... Wat ik ook probeer; eruit halen, weer opnieuw erin. De printer uitzetten en weer aan. De printer verwijderen van mijn laptop en opnieuw installeren; nog steeds dezelfde melding.

Zelfs naar de winkel terug gegaan en een hele nieuwe magenta gekregen. Ook niets, dus het lag niet aan de cartridge zelf. Ik heb inmiddels alle cartridges vervangen, maar nog steeds de melding dat magenta niet wordt herkend. Het zijn overigens geen originele cartridges..

Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn of wat ik kan doen?
 
De software (Epson status monitor) ziet dat. Ja ze volgen je overal als je geen originele cartridges gebruikt. Dat mag ook niet. :confused: Dat is bij mijn vriend ook zo. :) Maar dat maakt hem niet uit. Ik kan je er verder niet mee helpen. sorry.
 
Laatst bewerkt:
Juridisch niet juist maar gebeurt toch. Probeer eens met de originele cartridges. Als er dan nog steeds problemen zijn help ik graag verder.
 
Nee, klopt. Ik weet het. Het rare is dat de printer al een aantal keer op dit merk cartridges heeft gedraaid en hij het nét na het vervangen wel leek te doen.

Ik ga wel de originele bestellen nu...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan