Trojan.BitcoinMiner virus niet weg te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senseye

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
96
Hallo allemaal, tijdje terug dat ik het forum heb gebruikt maar dit keer weet ik niet beter.

Een computer van een klant van mij is geïnfecteerd met een Trojan.BitcoinMiner :confused:
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar zonder succes, helaas!

Hier een quick preview wat misschien wat meer uitleg geeft, ik snap er niet veel van helaas.

Naamloos.jpg

Wat ik al heb gedaan:
Verwijderen met Malwarebytes, restarten en het is weer terug.
Daarna geprobeerd met Hitman, vond het virus niet.. wel ander spul.
Daarna nog een scan met RogueKiller, ook geen resultaat.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
 
Ga het proberen, momentje! Post zo het resultaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij vond inderdaad het virus maar na restart komt hij telkens terug, word wel geblockeerd maar aangezien dit een trail programma is en het virus ergens anders vandaan komt zie ik dit niet echt als "de" oplossing.

Knipsel.PNG
 
Je bedoeld de C:/Windows/Temp folder? Al geprobeerd, werkt niet.
 
en adwcleaner werkt die ook niet ?
 
Nee, net er overheen gehaald. Helpt weer niet, zelfs vanuit Superanitspyware's Quarantine gaat dit virus nog "bitcoins" minen... Ik denk dat een Windows reinstall alleen gaat helpen.
 
Zou je ook eens in Safe mode kunnen proberen op te starten en vervolgens Malwarebytes te draaien? Ben benieuwd naar het resultaat :thumb:
 
@Crisiss en puppie

Ik ga het nog eens proberen in veilige modus vanavond en anders nucia.eu inderdaad.
Een re-install zat er al aan te komen aangezien er een SSDtje en Win 8.1 op komt, maar hoop niet dat dit virus ergens zit verborgen in de bestanden die ik ga kopiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan