e-mail stopt op Asus tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
248
Op mijn Asus android 10,1" tablet krijg ik sinds een paar dagen regelmatig de boodschap, "e-mail gestopt"
Mijn mail is Windows Live Mail via de UPC server (pop3 en smtp). Dit is ook zo ingesteld op mijn tablet.
Ook krijg ik steeds de boodschap om de E-mail te synchroniseren, maar dat kan toch niet met pop3 en smtp en geldt toch alleen voor IMAP.
Als ik mijn mail account verwijderen op de tablet en opnieuw instel dan is het een paar dagen goed en dan weer de boodschap,"Mail gestopt'.
Wie weet wat dit is.
 
Hallo Cees. Oh dat is wel vreemd ja.

Mijn eerste gedachte gaat uit naar je webmail van UPC of zo. Heb je die, wellicht zit die mailbox aldaar stampend vol.

Mijn tweede gedachte is.

Laat je berichten achter op de server, dat heeft iets met een vinkje te maken, welk vinkje dat is weet ik niet precies.

Misschien kom je daar achter via instellingen even kijken op website van UPC. Dus hier even klikken rechts op die pagina staat nog iets van gerelateerd, klik daar maar eens op. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes.
 
e_mail stpt op Asus tablet

Bedankt voor het anrwoord.
Ik zal je tweede gedachte uitvoeren van berichten achterlaten op de server.
Webmail gebruik ik nooit.
 
Oh oke dan de tweede, ik denk ook dat het dat is. Laat maar weer horen. Dank je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan