spotnet 1.81

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor011259

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2010
Berichten
48
Hallo allemaal.
Ik gebruik al jaren spotnet, ik heb een versie 1.81 die heeft gewerkt op de laptop met windows 7, ik heb een andere laptop maar nu met windows 8.

Ik heb de versie 1.81 geinstalleerd, spots binnen gehaald, hierna geeft de laptop de melding "out of memory" dit kan ik weg klikken en ik kan verder,
Als ik iets gevonden heb wat ik wil downloaden dan klik ik dat aan, spotnet opend een nieuw tabblad maar gaat ook naar internet en geeft pagina niet gevonden ik sluit de pagina maar het tabblad van spotnet blijft leeg.

ik kan het niet vinden weet iemand wat er verkeerd gaat??

Al vast bedankt.

mvg Cor.
 
Ik had op het volgende forum gelezen dat de Out of memory een bekende fout is die in spotnet 1.81 zit. klikje
Je kan tijdelijk proberen om een oude versie van spotnet te installeren totdat zij de fout oplossen.

Bij sommige gebruikers schijnt het ook dat het probleem oplost als je het volgende installeert. Microsoft .NET Framework 4.5
"Soms moet Spotnet daarna meerdere keren opgestart worden voordat het werkt."

Met dat nieuwe tabblad heb ik geen idee, sorry.

Succes en hopelijk heb je hier wat aan :thumb:
 
Heb je echt versie 1.8.1 of is het de v1.8.1.1b?
In het laatste geval moet je die verwijderen en de echte 1.8.1 installeren.
 
Bedankt voor jullie reactie.

Microsoft .NET Framework 4.5 heb ik al geprobeerd te instaleren maar ik heb de juiste al geinstalleerd staan, en de melding out of memory heb ik nooit gehad bij de vorige installaties onder windows 7, ik gebruik nu windows 8.

Mijn vrouw en ik gebruiken beide windows 8, we hebben op onze laptop de zelfde software van spotnet geinstalleerd, ik krijg steeds out of memory en mijn vrouw krijg dit niet, dan moet het toch aan mijn laptop liggen, maar wat.
 
Heb enige tijd geleden spotnet opnieuw moeten installeren. Zelfde probleem ondervonden, echter na 4x opnieuw proberen "kwam 'ie er doorheen". Volhouden dus!

Wil je niet elke keer een kwartier of zo wachten met als eindresultaat 'bijna aan het eind' toch weer die foutmelding? Lees dan hier hoe een lotgenoot van je het heeft opgelost.

Bron : Spotnet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de spotnet bestanden van de laptop mijn vrouw gekopieerd en deze op mijn laptop gezet, maar helaas ik blijf fout meldingen krijgen en zij niet, maar ja ik kan wel updaten en downloaden dus ik laat het hierbij dan maar fout meldingen.

Mensen bedankt.
 
Verplaatst van Overige Software naar Nieuwsgroepen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan