Windows apps PC-Instellingen en Help en Tips werken niet meer!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmw

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Berichten
11
Hallo,

Werk er niet vaak mee, maar als ik op de Windows apps PC-Instellingen en Help en Tips klik, verschijnen ze wel in de taakbalk, maar ze openen niet vanzelf en ook niet als je er vanuit de taakbalk op klikt.
NB: One Note, blijkbaar ook een Windows app doet het zelfde, dus niet werkend te krijgen.

Wie weet raad.

Mzzl,

Rob
 
Laatst bewerkt:
Hey Rob,

Ik denk dat de volgende handleiding wel eens een oplossing kan bieden voor je probleem:

http://windowshoekje.nl/windows-8/27-handleidingen/50-windows-8-apps-openen-niet
Succes,

Joris

Joris bedankt, Ik had direct geantwoord, maar weet niet waar dat antwoord gebleven is.
Afijn je op zich prima tip heeft allemaal niet geholpen. Uiteindelijk werden nog veel meer apps corrupted. Het is wel gekomen, nadat ik per abuis een microsoft account moest aanmaken, vervolgens moest ik ineens met wachtwoord en kreeg ik dat gedonder met de apps die dus niet meer begonnen te starten.

Heb nu een complete herstel uitgevoerd (dus niet vanuit herstel punt) en alles maar weer opnieuw geinstalleerd. Het is wat werk, maar zoveel proggies had ik er nog niet op staan. Ik moet zeggen dat dit me in geen 4 jaar gebeurd is, windows 8 avontuur begint voor mij niet succesvol !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan