Printer onderbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Berichten
725
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje doet mijn Acer desktop iets stoms (W7 x64). Al mijn printers staan standaard op onderbroken. Als ik dus een afdruktaak naar een van mijn printers stuur dan moet ik eerst de afdrukwachtrij openen en onderbreken uitzetten. Als de taak is verwerkt door de printer springt hij gewoon weer terug op onderbroken.

Dit gebeurt bij al mijn printers. Het zijn er vijf, van vier verschillende merken.
1x Epson Workforce WF-2540
1x HP LaserJet M451nw
1x Dymo LabelWriter 450
1x Canon SELPHY CP900
1x Canon MG3150

Ik kan nergens een instelling in het configuratiescherm vinden waar ik dit kan aanpassen. Wie heeft voor mij de oplossing??

Het lijkt me niet een probleem met de printers te zijn maar met mijn desktop, daar ik dit probleem niet ondervind met afdruktaken vanaf mijn laptop.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo, zal proberen te helpen voor de epson. Ik lees Alle Epson connect services onderbreken/hervatten.

Lees het blokje daaronder, Standaard instellingen terug zetten. Is dit wat voor jou probleem.

Ik weet niet welk type printer het is. Wellicht kun je ook op hun website die informatie weg plukken.

Er zijn tientallen verschillende soorten printers e.d.

Wel eigen risico.

Klikje om te lezen.

Oh hier nog wat hulp over drivers enz. Klik
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet te werken, aangezien het met vijf pinters zo is, die allemaal van een ander merk zijn. Epson, HP, Dymo en 2x Canon. Het zou dan wel heel toevallig zijn dat het probleem bij al die printers in de printer zit.

Bovendien heb ik het alleen bij mijn desktop. Vanaf mijn laptop kan ik wel direct printen en hoef ik niet eerst onderbreken uit te zetten. Lijkt me dus echt een probleem in mijn desktop.
 
Hoe zit het met de printers delen. Zit dat allemaal goed.
 
Ze staan allemaal direct in het netwerk en worden niet via de desktop gedeeld. Geen van alle printers is direct op een PC aangesloten.
 
Eerst dit proberen. Klik op Windows Start type: Control Printers en druk op de Enter toets, Dubbelklik op de betreffende printer in het venster dat dan wordt geopend klik op de menu balk op Printer. Haal het vinkje weg bij Afdruk onderbreken.
_________________________________________________________________________________________________

Het is allemaal wel listig. Als bovenstaande niet werkt, dan heb ik zo een twee drie geen panklare oplossingen meer. En dan is er is natuurlijk veel meer aan de hand.

Wel is het dus delen, maar hebben ze wel allemaal hetzelfde wachtwoord in het netwerk. Je zegt ik kan ze zien in het netwerk.

Het kan iets met de poorten zijn. Printerpoorten. Heb je de goede software voor iedere printer afzonderlijk wel bijgewerkt. Dat is ook wel een vereiste.

Ik hoop dat het eerste werkt.
 
Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd. Hij springt dan meteen weer terug op onderbroken.

Alle printers zijn via een LAN-kabel (zonder WiFi) aangesloten op het netwerk. Maar wat ik al zei, het ligt echt aan de PC en niet aan de printers. Op mijn laptop en een andere PC werkt het wel in één keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan