Probleem met Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcuser55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
Berichten
2
Hallo

vraagje. Ik was een film aan het downloaden maar mijn zoon zette grabit uit zonder op te slaan. Downloaden was toen halverwege.
Ik heb toen de directory waarin de film al gedeeltelijk was gedownload, verwijderd. Om opnieuw te downloaden
Echter, grabit begint steeds weer waar hij gebleven was. Dat betekent dat ik dus alleen de tweede helft van de download ontvang. Immers, het eerste deel had ik weggegooid.
Waarom begint Grabit niet gewoon weer vanaf het begin?

Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt

Wie weet de oplossing?

Dank
Ron
 
Ik wil je daarbij proberen te helpen. Het kan wellicht als je dit eens doorleest.

Voor de instellingen van de automatisch repareer en uitpak functie ga je naar het tabblad Repair and Extract.

wellicht kun je daar iets mee doen. Of even alles van die download eraf gooien en later een keer opnieuw proberen. Succes.

Klikje
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik allemaal al geprobeerd
het lijkt wel of ie het ergens in geheugen vasthoudt waar ie is gebleven
 
Oh jammer, Dus ik dacht dat dit dan misschien nog kon.

De 3de functie Automatically retry items in batch zorgt ervoor dat Grabit een bestand opnieuw probeert te downloaden als er een fout optreedt, deze optie is dus goed om aan te hebben. Lees een beetje onderin

Maar je hebt geen fout gemaakt je hebt het dus weggegooid lees ik in je eerste bericht.

Probeer het over een paar dagen weer eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan