variërende download snelheden van 40 Mb/sec tot 1 Kb/sec

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste fake/malware spots in Spotnet worden (automatisch) uit de lijst gefilterd, zeker wanneer het spots van bekende malware spotters/posters zijn.

Verder loont het de moeite om de reacties te lezen inderdaad, al wil dat niet altijd wat zeggen. Veel mensen hebben namelijk geen kennis van zaken en reageren puur uit frustratie, o.a. omdat er iets niet wil lukken. En dan hebben we het maar niet over de grote hoeveelheid aan reacties waar de honden geen brood van lusten...
 
Laatst bewerkt:
50+ MB speedtest en -1MB spotnet

Hoi allemaal,

Heeft iemand een idee wat hier mis kan zijn?
Ik heb met de speedtest.net een download snelheid van 50MB en meer, maar als ik nu een film wil downloaden met spotnet blijft er niets over van mijn download snelheid. Deze is zelfs minder dan 1MB soms wel 1KB met een downloadtijd van 41000 uur,...:shocked::shocked:
Ik zit nu met een vaste kabel aan de laptop en dus niet draadloos. (dacht eerst dat hier het probleem in zat maar helaas)

Iemand een idee wat hier fout gaat??
Alvast bedankt.
 
Drie vragen en 1 opmerking :

1. speedtest, geeft die de downloadsnelheid niet in Mbits weer, m.a.w. moet je de "echte" snelheid niet door 8 delen...........?
2. geldt dit voor al je downloads ? (ik weet zonder je antwoord te kennen, al bijna zeker dat dit niet zo is............. ;) )
3. download je via een payserver, of download je via je 'eigen' internetprovider?

4. heb je het hele topic aandachtig doorgelezen? Een probleemhouder met eenzelfde probleem kwam tot 2 conclusies : 1. dat het slechts af toe voorkwam en 2. dat dit kennelijk fakepostings zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan