Blokkeren van 1 email-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

srananmang

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Berichten
59
Beste lezers,

Sinds kort zit ik met een probleem.
Ik heb een mail adres van @sghetplein, werkmail.
Sinds dit schooljaar ben ik daar niet meer werkzaam.
Dus bestaat dit mail adres niet meer en kan ik niet meer inloggen.
Wel heb ik ik alle mail op mijn Outlook staan, deze wil ik ook behouden.

Nu heb ik meerdere mail-accounts die ik in Outlook gebruik.
Telkens als ik Outlook opstart blijft dit mailaccount mij vragen om de inloggegevens.
HEEL IRRITANT!

Hoe kan ik met behoud van al het mail van dit account, ervoor zorgen dat er geen inloggegevens gevraagd worden?

ALVAST HARTELIJK BEDANKT!!

Groet,

Srananmang

Op de afbeelding zie je wat ik om de 30 sec te zien krijg..........:mad:Probleemfoto.jpg
 
Het account uit de synchronisatiegroep halen of het account verwijderen. Bij verwijderen dan wel de datafile (.pst) gekoppeld laten.
 
Het account uit de synchronisatiegroep halen of het account verwijderen. Bij verwijderen dan wel de datafile (.pst) gekoppeld laten.

Bedankt voor je reactie, maar hoe doe ik dit precies??

Als je bedoeld tab-'Verz/ontvngn'-'verz/ontvngstgrp'-'Groepen definiëren'- 'Bewerken' en 'het geselecteerde account opnemen in de groep' ???
Dit staat al uit gevinkt.

Verwijderen: Wat bedoel je met gekoppeld laten? hoe doe ik dit.

Gr,

$
 
verwijderen mail account

Beste srananmang,

LET OP! Voer het nog niet uit als je niet zeker weet waar de mail word opgeslagen.

De mail zelf is die Lokaal opgeslagen of heb je de mail binnen gekregen toen je werkzaam was bij sghetplein (je hebt waarschijnlijk in de afgelopen uur geen emails ontvangen?)
Als dit zo is zou ik de mail opslaan in een zelf gemaakte .PST file en uiteindelijk de zeur email adres verwijderen



Zo verwijder je de email profiel uit jouw outlook
Configuratie scherm -> Mail/email -> Email accounts - Verwijder hier de account in kwestie (dit verwijderd het profiel van de ongewilde email box) Zie bijlage
email.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.

Dit is nog steeds niet wat ik wil.
Ik wil ook ten alle tijde bij het archief van de mails van dit mail adres kunnen.
Daarom wil ik alleen van de pop-up af.

Is er dan geen enkele mogelijkheid om dit account offline te zetten of iets dergelijks?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan