2 beeldschermen + 2 Snoeren maar dan niet bijde op 1 graphics card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MyTurn1

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2014
Berichten
13
Hallo iedereen, ik heb een probleem met mijn computer..
Ik heb vandaag dus een tweede snoer gehaald voor mijn computer omdat ik 2 beeldschermen hier heb staan.
Deze namelijk :
svga-monitor-kabel-1-meter.jpg

Nu heb ik er 1 aangesloten op mn grafische kaart en 1 aangesloten op m'n moederbord maar hij laat alleen mn andere beeldscherm zien. De 2de beeldscherm doet het niet.

Wat moet ik doen?

Ik ben trouwens niet in staat om iets te gaan kopen sinds ik geen geld meer over heb haha.

EDIT: Ik heb trouwens als videokaart een GeForce GT 640 en m'n computer is een Inspiron 530 (Ik weet het, Oud haha)
 
Laatst bewerkt:
Als je een aparte videokaart hebt wordt de ingebouwde videokaart automatisch uitgeschakeld.
Je moet dus beide kabels op je videokaart aansluiten. Nou heeft jou videokaart maar 1 VGA poort dus heb je een adapter nodig zodat hij in de DVI poort kan.
Dit ding:
DVI-Flat_VGA_ADAP.JPG
Een VGA naar DVI adapter zul je moeten aanschaffen. Kost maar een slordige 7 euro.
 
Als je een aparte videokaart hebt wordt de ingebouwde videokaart automatisch uitgeschakeld.
Je moet dus beide kabels op je videokaart aansluiten. Nou heeft jou videokaart maar 1 VGA poort dus heb je een adapter nodig zodat hij in de DVI poort kan.
Dit ding:
Bekijk bijlage 217581
Een VGA naar DVI adapter zul je moeten aanschaffen. Kost maar een slordige 7 euro.

Hartelijk dank, Heb hem gevonden voor 2 euro haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan