Advanced CSS boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
183
Hoi,

Een tijd geleden had ik het boek: 'Basiscursus HTML 4.01' van Peter Kassenaar gekocht.
Dit boek beviel mij niet, ik vond de voorbeelden erg oud en de inhoud ook.
Ik ben na zo'n 55 bladzijdes te hebben gelezen overgestapt op de XHTML & CSS tutorials van TheNewBoston.
Dit beviel mij opzich wel, maar er zijn veel te weinig tutorials.

Nu zoek ik een goed boek of meerdere goede boeken (in het Nederlands) om mij HTML & CSS aan te leren.
Maar dan bedoel ik ook tot in de fijne kneepjes, zodat ik na het boek(en) een mooie site kan maken.
Ik weet dat je met HTML en CSS alleen geen interactieve site kan maken. (zoals een search bar, forum of bewegende elementen)

Daar heb je dan weer een echte programmeertaal voor nodig, dit zou ik er opzich later bij willen leren, maar op dit moment is mijn bedoeling om een mooie site te kunnen maken, die goed werkt.

Als er geen goede boeken in het NL zijn dan zou een Engels boek ook kunnen.
Ik hoop dat jullie mij iets aan kunnen raden.

Mvg,
Roy

Dubbel post: Aangezien ik een goed boek voor CSS zoek, lijkt mij het beter om het in deze afdeling te vragen.
 
HTML5 EN CSS3 de basis dat is het beste ben een tijdje geleden daaraan begonnen veel informatie opgedaan.
En je kan met HTML5 en CSS3 wel interactieve dingen creëren. animaties, bewegingen en etc.
Alleen moet je weten hoe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan