AVG 1-klik onderhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kingketel1994

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2014
Berichten
2
Hallo beste mensen,

Ik heb net AVG 1-klik onderhoud gedownload, hier stond bij dat dit programma mijn computer sneller kan laten draaien.
Ik heb nu de analyse uitgevoerd en sta op het punt om het onderhoud in te voeren.

Maar nu zegt mijn gevoel dat deze PC-schoner iets te hardnekkig is. Want als ik kijk tussen de bestanden die 1-klik onderhoud van plan is te verwijderen dan staan er ook allemaal school bestanden tussen die ik niet wil verwijderen.

Zijn dit dan toevallig bestanden die ik dubbel op mijn Pc heb staan of verwijderd het ook bestanden die lang niet geopend zijn.

Het zou fijn zijn als iemand mij op tijd kan waarschuwen of gerust stellen of ik de laatste stap moet nemen en alles moet laten verwijderen.

Alvast bedankt!
 
Welkom op Helpmij :)
Het eerste dat ik vooral zou doen is een handmatig systeemherstelpunt maken, voor het geval dat het programma dit niet doet.
Mijn persoonlijke mening, met zgn. one click programma's verlies je de controle op wat er gebeurt, persoonlijk zou ik het nooit gebruiken.
Tweaks kun je beter zelf doen, het motief dat je pc sneller wordt dat dit soort programma's propageert wordt zelden waar gemaakt.
Sterker nog, er zijn genoeg gevallen bekend van personen die achteraf spijt hadden dat ze met zulke programma's bezig waren geweest.
Als je gevoel al niet goed is moet je het beslist niet doen.
Er is betere gratis software waar je je pc mee kunt opschonen en waar je volledige controle over hebt.
 
Laatst bewerkt:
Als je echt je pc iets sneller wilt maken ga je hiermee vele meer zijn : klik . Zo kan je weten wat je hebt gedaan met je pc.
 
Hoi Kingketel

Zoiets je moet echt inderdaad zeer goed kenen-leren ( ! ) en dat is iets voor echt gewaarworden gebruikers, mocht je niet bekend mee te zijn, beter is dat je deze deel van AVG PC TuneUp ook niet gebruikt
maar op andere kant ik kan je vertellen dat met een klik onderhoud v. AVG PC Tune Up als je er op klikt raak je helemaal niets kwijt wat nodig is ...
Natuurlijk je moet zelf dat aangeven wat verwijdert moet worden en eenmalig dat moet je ook bevestigen ( van belang ! ) en zo zal altijd net zolang je die gebruikt zo ook blijven .. ( kijk plaatje onder ! ) ..
Alleen maar bij Windows en programma ( 1Klik onderhoud ! ) je dus moet aangeven wat je vort-aan wil dat opgeschoond worden moet, en ieder keer als je op onderhoud klikt zo en alleen maar dat zal opgeschoond worden ..
En nogmaals die 1 Klik-Onderhoud verwijdert nooit jouw belangrijke data ofzo, maar wel onnodige zaaken welke belasten jouw PC, en die ook je zelf moet en kan bepalen wat dat kan zijn, op plaatje dat je onder ziet is die 1 klik onderhoud zo bij mij ingesteld natuurlijk jij zelf mocht je wel verder willen gaan AVG gebruiken, bij jou op eigen wens daar wat aangeven of aan-kliken ..

540ab8f2d53b1-TUNE_%21-new.gif
<<-- Behalve dus bij Windows en Programma rest kan je zonder enkel risico en zonder omkijken op onderhoud klikken ! ik heb bij mij ook harde-schijven defragmenteren uitgeschakeld omdat die is echt ook nooit via deze weg nodig ..

P.S. Zoals je ziet die AVG Tune Up is niet zo erg zoals je rond praatjes horen kan :D zoiets hoor je dus alleen maar van mensen die AVG PC Tune Up niet kennen of ze voorkeuren voor wat anders hebben ..
 
Laatst bewerkt:
advance system care 7 gratis of pro is ook heel goed
 
Super bedankt voor de reacties allemaal!

Maar ik vraag me nog steeds af of dit 1-klik onderhoud mijn schoolbestanden verwijderd en dat ik het dan daadwerkelijk kwijt ben.

alvast bedankt!
 
:confused: Maar vertel wat voor school bestanden ben je bang dat ze zullen verwijdert worden ??

1Klik onderhoud verwijdert alleen maar wat jouw PC aan belasten is en wat jij zelf aangeeft zoals Cookies/ laatst gebruikte bestanden/ tijdelijke bestanden/ ( vink maar nooit oude herstel punten aan ! ! ) enz..enz.. alles wat je niet nodig hebt en wat je ruimte alleen maar neemt en jou PC vertragen kan enz..
Je raakt nooit jouw aangemaakte bestanden of data of zoiets kwijt, op andere kant zoals ik zei mocht je twijfelen gebruik dat niet je kan net zo goed ook CCleaner of ook wat makkelijk gebruiken is, maar met elke zulke programmaatje je fouten maken kan mocht je op verkeerde manier mee handelen :(
 
Laatst bewerkt:
Schoolbestanden is een erg breed begrip dus wat meer uitleg over wat voor een bestanden het gaat en uit welke map AVG ze wil verwijderen is wel gewenst. En heb je ze ook zelf in die mappen opgeslagen of ergens anders?

Daarnaast kun je ze uiteraard eenvoudig even op een USB stick of zo opslaan om er zeker van te zijn dat je ze niet kwijt raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan