ps1 controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

zolexdude

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2014
Berichten
8
beste mensen.
ik heb een playstation 1 gekocht voor de oude klassieke games te kunnen spelen.
deze ps1 van mij is omgebouwd hadden ze tegen mij gezegd .
dus mijn probleem is ,ik heb van de week lege cd's gaan halen de cd-r en voor dvd normaal gezien .
ik had een spel gedownloud via mijn pc ,ik zet de bestanden op mijn lege disc ,en als ik hem in de playstation steek en ik zet hem aan dan geeft hij direct eerst het beeld van sony dan het teken van playstation en dan begind mijn spel ,het spel gaat maar ik heb geen beeldkleur kan hier mij iemand er weg wijs in maken hoe je het beste brand, ofwat het probleem er van kan zijn ,dat zou heel leuk zijn.

ik heb deze brandprogramma's al geprobeerd deze zijn , alcohol 120 procent-imgburner,en mijn brand snelheid was op het laagste .

maar ik heb gezien dat je formaat binn en ceu hebt met sommige spellen wat neem je het beste ?

mvg
 
Hallo

Ik denk dat het "kleurprobleem" te maken heeft met :

Ntsc spelletjes op een pal console willen afspelen...

Normaal gezien lukt dit niet , maar mits deze console "deze ps1 van mij is omgebouwd hadden ze tegen mij gezegd ."

Heb je dus dit fenomeen.


Peter
 
Beste Peter ik heb gisteren een Psx boot disc afgehaald en had deze eerst ingestoken tot ik een menu kreeg als ik het menu zag moest ik de boot disc eruit halen en dan het spel insteken en ik moest op play game drukken en toen kreeg ik wel alles in kleur ik kan spelen maar ik kan niets save ,mijn memory card stak in maar hij wouw niet opslaan .
Maar mijn vraag is ook ik had deze opnieuw gekocht via iemand en hij Zei dat hem omgebouwd is ,en ik stak een copy erin maar als die een copy aan neemt dan is deze toch omgebouwd of niet ?
 
Hallo

"en ik stak een copy erin maar als die een copy aan neemt dan is deze toch omgebouwd of niet ? "

Als de console zelfstandig een copy van een spel wil afspelen zonder eerst te moeten booten via een andere c.d. , dan is de console inderdaad gemodificeerd (omgebouwd)

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan