iets in het winkelmandje plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chemist

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
31
Als ik wil bestellen op de site finefoods-online.com druk ik op "in winkelmandje plaatsen ", maar het winkelmandje blijft leeg.
Op een andere computer werkt dit wel. Heeft dit met mijn instelling te maken, het heeft in het verleden altijd wel gewerkt. Aan mijn computer is niets veranderd
 
Wellicht ligt het soms met de nadruk op soms aan bijvoorbeeld explorer.

Het een werkt soms wel met Internet Explorer en de ander werkt met Chrome, weer een ander met Firefox enz enz, maar dan doen ze zichzelf natuurlijk tekort als dat zo zou zijn. Ik denk eerder dat het zou kunnen liggen dat het aan de versie van JAVA. Check dat eens even.

https://www.java.com/nl/

Klik op heb ik Java. En wacht rustig af.

Vink af wat je niet nodig hebt als je download.

Download Java altijd van Java.com

Zier er zo uit als je gereed bent.

Java.JPG
 
Laatst bewerkt:
Over welke versie van IE hebben we het? In IE11 werkt het hier in elk geval wel.

Ik denk eerder dat het zou kunnen liggen dat het aan de versie van JAVA [...]
Lijkt me niet, voor zover ik kan zien gebruikt de site geen Java, vrijwel geen enkele site doet dat nog. Ze gebruiken wel JavaScript, maar dat is iets totaal anders, en heeft niets met de plugin te maken.
 
Dat is ook zo daar heb je gelijk in en er wordt genoeg voor gewaarschuwd. Maar er zijn er nog vele die het gebruiken.

Mijn moeder gebruikt ook nog Java anders kan ze niet klaverjassen, maar dat terzijde. :D
 
Laatst bewerkt:
Java voor een winkelmandje. Zou voor het eerst zijn dat ik dat zie. Maar goed. Zal verder wel iets met compatibiliteit te maken hebben. Draai de site eens in compatibiliteitsmodus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan