Foutmelding bij inloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

de213e

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
1
Goedemiddag,

Telkens wanneer ik wil inloggen op het Windesheim Sharenet krijg ik steeds de zelfde melding. Heb het nu geprobeerd met Firefox, internet exploder en Google Chrome.

Foutmelding Google:

Geen gegevens ontvangen

Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Deze webpagina opnieuw laden
Klik op de knop 'Opnieuw laden' om de gegevens opnieuw te verzenden die nodig zijn om de pagina te laden.
Foutcode: ERR_EMPTY_RESPONSE

Internet Expoder:

Deze pagina kan niet worden weergegeven

•Controleer of het webadres https://auth.windesheim.nl juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten.
•Controleer of de protocollen TLS en SSL zijn ingeschakeld. Ga naar Extra > Internetopties > Geavanceerd > Instellingen > Beveiliging

Firefox:
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Niemand heeft er verder last van op school. Dus een grote kans dat het aan mijn laptop ligt.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt
 
Mij is niet duidelijk waarom je die vraag hier stelt, als alle andere (web-)sites wel bereikbaar zijn (het dus een specifieke website is waar je het probleem bij hebt).
Lijkt me dan een probleem die je bij (de beheerder van) die webserver moet neerleggen??

Overigens opent de site bij mij prima, dus... Gebruik je anonimizer software (dus een proxyserver), heb je malware op je pc (die bijv. een proxyserver heeft geïnjecteerd op je systeem, je DNS omleidt) etc.?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan