Reclame en dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.

JTF2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2014
Berichten
13
Hallo het valt me op dat de laatse tijd me laptop meer reclame laat zien (extensies?)
Ik krijg dus vaak in me beeld dat me Java oud is en 'Meestal' blokkeert Chrome deze sites wel.

Ik gebruik zelf Google Chrome, en als ik bij extensies kijk heb ik een extensie staan die ik helemaal niet ken YYTTNoADs ik kan deze extensie niet verwijderen omdat er staat "Geïnstalleerd door bedrijfsbeleid." Op mijn laptop staan nog meer onbekende folders die helemaal leeg staan en die dan de naam hebben, CheapMe, ContinueToSave, SAve nett. deze folders staan op ProgramFiles (x64) en ik een andere folder die ProgramData heet staan ook lege folders met de naam, DisCOuntExuteensi, TaaKeTheCoupon. En nog wat andere Folders waarvan er wel in sommige er van Bestanden en toepassingen zitten, die ik heus wel wil verwijderen maar ik in godsnaam niet weet of het een Ad programma is of een belanrijk iets van Windows is.
Ik heb al op internet gekeken hoe ik die dingen moet verwijderen, maar daar staat dat ik in mijn Register ofzo iets moet gaan kijken en dingen moet gaan verwijderen, maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van...
Ik heb ook Microsoft Security Essentials, maar die geeft tijden de scans ook helemaal niks aan.
Zal ik anders naar een Computer zaak gaan en hun alles laten verwijderen of is er ook een programma, of een andere anti virus programma die wel zn werk een beetje doet?
 
Hen je je laptop al gescand op Malware en Spyware?
Het programma ''MBAM'' zou denk ik wel wat voor je kunnen betekenen..
 
download "AdwCleaner en scan je pc compleet door en doe wat het vraagt , laat ons het logbestand zien aub nadien?
 
Bedankt het heeft gewekt, en logbestand kan ik niet sturen is te lang :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan