Cd Speler Auto piept

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris165

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2014
Berichten
1
hej


De cd speler van men auto maakt sinds een paar weken een piepend geluid( niet door de boxen maar de speler zelf) en de muziek wordt af gespeeld met onderbrekingen,en wilt soms de cd niet laden. :confused:

Iemand een idee wat dit kan zijn.



grtz
 
Hallo

"de muziek wordt af gespeeld met onderbrekingen"

Vervuilde leesoptiek ???

Probeer eens of een reinigings c.d helpt.

Peter
 
Er zijn genoeg schoonmaak CD-DVD middelen nu bijna in elk winkel dat je vinden kan en als ik jou was zal zeker dat wat je VDK_P aangeeft als eerst willen doen ..
Maar het kan zijn ook dat massa verbinding van je sigaretten plug-je niet goed ergens verbonden is, of wie weet misschien ergens misschien ook bepaalde dynamo storingen veroorzaakt ( ik klets maar wat ! :( )
als maar iets van die twee storingen niets te blijken of te zijn, of zelfs als maar niets schoonmaken helpt, dan ben zeer zeker dat je CD-player vervangen moet ...:(
 
Laatst bewerkt:
Maar het kan zijn ook dat massa verbinding van je sigaretten plug-je niet goed ergens verbonden is, of wie weet misschien ergens misschien ook bepaalde dynamo storingen veroorzaakt ( ik klets maar wat ! :( )
Inderdaad. :confused:
Ik vermoed eerder dat loopwerk vervuild is en dan een "schoonmaak CD/DVD" in dit geval ook niet gaat werken (deze reinigd de lens maar niet de loopwerk).
Wordt er gerookt in de auto? Loopwerk schoonmaken (en eigenlijk ook weer smeren) is niet iets wat je eenvoudig zelf kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan