overal mijn VERZONDEN & ONTVANGEN mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
162
Ik heb nu een online mail server maar die werkt niet lekker op een telefoon. Bestaat er een mogelijkheid om de ontvangen mails binnen te halen maar dat ze online niet verdwijnen? Maar nu punt 2. Bestaat er ook de mogelijkheid om een mail te versturen van mn mobiel maar dat hij ook online in de verzonden items staat ? Zo ja welk programma ? Groeten ,
 
In principe elk (beter) mail programma. Dat de verzonden mail wordt opgeslagen in "verzonden" is in principe een instelling van de mailserver, niet je client.
 
Dus als ik een mail verstuur vanaf mn mobiel is het mogelijk dat ik hem ook thuis kan zien op mn laptop in de online mail server (bij verzonden mails)?? Zo ja hoe regel je dit ??
 
Afhankelijk van welke server. GMAIL heeft die optie. Mijn eigen prive-server ook. Ook MS-exchange lijkt die optie te hebben, maar heb ik nog nooit administratief mee gewerkt.
 
Ik gebruik online "roundcube" . Kan het daar mee ? Daar is ook app van. Groeten martin
 
roundcube is vaak een overlay voor een andere server (zoals hmailserver). In principe zou het moeten kunnen, zolang server en client zich aan de standaard houden en goed ingesteld zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan