hotmail acount niet berijkbaar via website, foutmelding sertificaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snarf66

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Berichten
187
Hi ik was bij mensen thuis die als ze naar www.hotmail.com gaan een foutmelding krijgen, de melding is :

er is een probleem met de beveilegingssertificaat van deze website.
IMG_20140916_152732.jpg

Iemand een idee hoe dat op te lossen, het is niets met dat de tijd niet goed ingesteld staat.
Verder kunnen ze op de desktop wel naar de mail.
Laptop is windows 8.1 64 bit.

Gr Snarf.
 
als ik dat doe dan kom ik in het microsoft acount en niet bij de mail.
 
Naar welke link ga je precies om in te loggen? Ik neem aan dan via Hotmail.com?
 
ziet eruit als opgelost, na inloggen microsoft acount kan ik naar hotmail gaan en ben ik erin.
 
Dus mijn linkje dat was het laat even weten en zet gelijk als opgelost. Dank je.
 
Blijkt toch niet opgelost, hier op mijn eigen laptop kom ik in de mail van die mensen, maar thuis op hun laptop blijft de melding aanwezig.
Ziet eruit als dat het ergens met de laptop te maken heeft, vraag is alleen wat.
 
Zal daar later vandaag eens naar kijken.
Wachtwoord veranderen zal het denk ik niet aan liggen omdat ik op mijn eigen laptop wel in hun mail kan komen.
Maar ik kom erin thuis op mijn eigen laptop, op hun laptop lukt het niet.
Maar denk dat ik maar eens vraag of ik de laptop mee naar huis kan nemen werkt net even wat makkelijker.
Vriend van mij opperde om eerst nog eens even firefox als browser te instaleren en kijken wat die er mee doet.
Volgens hun niet ja de virusscanner maar dat is normal, ze gebruiken trouwens bulgard.
Wat als ik de laptop terug zet naar de fabrieksinstellingen, zal dat het niet oplossen.

Probeer dit te doen.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/ie-security-privacy-settings#ie=ie-11

En als jij er wel in kunt dan is het goed dan zou ik me daar niet zo druk over maken. Jij kunt er wel in zonder problemen en hun niet.

Hebben ze laatst een update gedaan of zo.

Misschien een wachtwoord voor de zekerheid laten veranderen. Maar dat is het laatste waar ik aan denk.
 
Laatst bewerkt:
Nee fabrieks instellingen hoeft echt niet. Ik bedoel systeemherstel, dus enkele dagen terug. Dat is niet erg.

http://www.windows-helpdesk.nl/systeemherstel-windows-8/

Maar probeer dan eerst Internet Explorer opnieuw te installeren, of te herstellen.

Scan je computer maar eens met MBAM. Pak de free versie en niet de PRO kijk uit wat je aanvinkt.
 
Laatst bewerkt:
Systeem herstel heeft geen zin zag dat systeemherstel bij hun maar tot smorgens vroeg kon geen oudere herstelpunten.
Ik zal MBAM ook even proberen.
Maar weet niet of verwijderen ie zin heeft omdat het gebeurt zowel via ie als via google chrome.
Maar voor het geval fabrieksinstellingen toch later de enige optie zal blijken is mijn vraag als ik dat doe ben je dan ook de afbeeldingen en documenten kwijt die op de pc staan of word alleen windows systeem daar mee terug gezet naar fabrieksinstelling.

Nee fabrieks instellingen hoeft echt niet. Ik bedoel systeemherstel, dus enkele dagen terug. Dat is niet erg.

http://www.windows-helpdesk.nl/systeemherstel-windows-8/

Maar probeer dan eerst Internet Explorer opnieuw te installeren, of te herstellen.

Scan je computer maar eens met MBAM. Pak de free versie en niet de PRO kijk uit wat je aanvinkt.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan