Avast pop up & random pop ups.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewbMatt

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
21
Beste mensen,

Ik heb sinds drie weken een nieuwe pc, alles loopt als een trein. Ik heb alleen 1 iets wat me ontzettend frustreert, om de ongeveer 5 minuten krijg ik een pop-up van Avast: 'Treat has been detected'
Ik heb ondertussen het geluid uit gezet van deze pop-ups maar vraag me toch af of hier iets aan te doen is. Het gaat om de volgende melding:
Avastmelding.png
avastmelding2.png

Ik heb een security run gedaan maar het blijft zich voor doen. (Het is wel een trial versie van Premium Avast.) Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen, eventueel met een andere gratis beveiliging.


Mijn tweede probleem, wat wellicht hand in hand loopt met elkaar. Ik gebruik Chrome, heb plugin AddBlocker maar sinds een week lijken er steeds meer en meer pop-ups/reclame zooi doorheen te komen.



Met vriendelijke groeten,

NewbMatt
 
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de computer zelf gebouwd, zijn deze standaard mallware instellingen waar jij het over hebt dan nog steeds van toepassing? Het is alleen wel een gecrackte windows. Gewoon het stappen plan van bovenstaande bericht volgen dus?
 
Na wat onderzoek is het waarschijnelijk het: GoSave popup/mallware/virus. (Er worden ook op bijna elke pagina worden geHighlight)
Is dit ook te verwijderen met ADWcleaner?
 
??? .... ??? ..............? Is het iemand hier met zichzelf aan het praten druk bezig ??

:D Jawel met AdwCleaner kan je ook, maar ken je AdwCleaner wel ? en weet je wel hoe je mee handelen moet ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan