vragen over de dvd recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

renata1986

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2014
Berichten
10
Ik heb het probleem opgelost met de dvd recorder Maar nu heb een vraag kun je Met Een Dvd Recorder Langzaam Op Nemen Zo Ja Hoe Moet Het Dan
Mvg
 
Nee, ik denk niet dat dit kan, maar je kunt wel in slowmotion afspelen, zie pagina 38 van de handleiding.
 
Hoi Renata

Je bedoelt waarschijnlijk langzamer branden toch ?? en dat ligt eerder aan brand programma en via brand programma snelheid instellen je kan ..

welke brand programma gebruik je dus ?
-------
oeps sorry gast0225 :D
 
:eek: mijn excuus zie pas nu dat hier over een DVD recorder gaat ( TV ? ) .. :D
 
Oke alvast bedankt ik weet niet wat voor Brand programma ik heb maar ik zal even kijken
 
:confused: Maar Renata denk ik dat ik je verkeerd begrepen had ( sorry ! ) je bedoelde toch met DVD-Recorder langzamer opnemen toch ?

En juist net zoals die ook gast0225 zei, denk ook dat niet mogelijk is ...
 
Ja ik bedoel ik langzaam op nemen met een dvd recorder of dat mogelijk is want onze dvd,s zijn binnen het uur al vol terwijl er 120 uur op staat
Mvg
 
Dit hangt helemaal van de DVD-recorder af. Op mijn recorder kan ik kiezen voor een zogenaamde "Long-play" modus, daarbij wordt er, zoald jij dat noemt, langzamer opgenomen en kan je dus meer kwijt op de schijf.
 
Oke, je hebt het dus toch over branden.

Ik denk dat dan de enige optie die je hebt is om de bestanden te comprimeren alvorens ze te branden maar dat comprimeren gaat vast niet lukken met de recorder zelf, ik denk dat je daar een PC voor nodig hebt.
 
Hallo Renata.

Voor meer op een dvd te krijgen kun je als je een goede dvd recorder hebt in het menu is stellen dat hij er bv 1 of 2 of 3 uur op zet.
Ik heb hier een dvd recorder waar ik op een dvd van 1 uur er 4 uur op kan zetten.
Nu moet ik er wel bij vertellen dat dan de kwaliteit wel iets achteruit gaat.
Dus meestal zet ik er niet meer op dan 2 uur en dan is de kwaliteit nog goed.
Dus kijk even in de gebruiksaanwijzing van de dvd recorder of dit ook bij jou mogelijk is.

Groeten Cees.
 
renata1986,
we zijn inmiddels 11 berichtjes verder in je vraag en de conclusie die ik nu trek is de volgende:

alles wat jij wil weten en wat je hier vraagt, kun je heel gemakkelijk in de handleiding vinden, m.a.w. lees nu eerst een rustig de handleiding van het ding door, dan hoef je hier geen energie meer te verspillen in het stellen van simpele vragen. Echt, dit soort vragen m.b.t. opnamesnelheid, anders gezegd de SP en / of de LP (shortplay en longplay) worden allemaal uitgebreid in de handleiding beschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan