Onvolledige webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeikevS

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2014
Berichten
15
Hallo,

Sinds enkele maanden heb ik problemen met IE. De webpagina die ik open wordt niet volledig geladen, althans, ik krijg hem niet helemaal te zien. Ik heb al van alles geprobeerd, andere IE downloaden, virus and malware programma’s draaien enz. Maar op alle pagina's die ik open zie ik bv geen download of bevestig knop. Via Chrome werkt het wel. Dan gebruik ik toch Chrome zou je zeggen, ja dat doe ik ook. Maar ik heb via Surfspot.nl een programma gekocht wat ik via Secure Download Manager moet downloaden en daar gaat het dus mis. Ik zie bepaalde afbeeldingen niet en hij blijft maar deze melding geven:

Voor de Secure Download Manager moet Active Scripting zijn ingeschakeld!

Active Script is de Microsoft-versie van JavaScript. De details van deze instructies kunnen licht afwijken, afhankelijk van uw versie van Internet Explorer.

Active Scripting in Internet Explorer inschakelen
1.Klik op het menu "Opties" van uw Internet Explorer-webbrowser en selecteer "Internetopties" uit het vervolgkeuzemenu.
2.Klik in het dialoogvenster van "Internetopties" op het tabblad "Beveiliging". Selecteer de zone "Internet" en klik op de knop "Aangepast niveau...".
3.In het dialoogvenster "Beveiligingsinstellingen" scrollt u naar onderen in de lijst "Instellingen" zoals op de afbeelding links. Onder het kopje "Scripting" vindt u het subkopje "Active Scripting" met drie mogelijke instellingen. Selecteer de optie "Inschakelen" en klik op de knop "OK" in het dialoogvenster om de wijziging toe te passen.
4.Klik op de de knop "Ja" in het bericht "Waarschuwing!" dat vraagt of u zeker weet dat u de beveiligingsinstellingen wilt wijzigen. (U hoeft zich geen zorgen te maken - de functie Active Scripting is standaard ingeschakeld in Internet Explorer.) Nadat u op de knop "Ja" hebt gedrukt, sluiten het bericht en het dialoogvenster "Beveiligingsinstellingen" en wordt de wijziging toegepast.
5.Sluit tot slot het dialoogvenster "Internetopties" door op "OK" te drukken

Bovenstaande heb ik al 100x gedaan. Heb ook al alle tips van de helpdesk van Surfspot opgevolgd (Java downloaden, Java uitschakelen, scripts inschakelen etc) Maar niets werkt.

Ik snap ook niet waarom die SDM perse IE nodig heeft, hij zou het toch ook met Chrome moeten kunnen binnenhalen? Iemand advies?

Groetjes Meike
 
Gebruik je misschien Vista?
Zo nee, nee welk besturingssysteem dan?
 
en welke Internet Explorer?

Je geeft de invoegtoepassingen wel toestemming zoals ActiveX?

Plaats de url eens van een website en geef dan eens aan wat je niet ziet.
 
Laatst bewerkt:
Ja volgens mij wel. Heb alles met active scripting op inschakelen gezet en ook dat kopje uitvoeren van scripts :-/

_
 
Dorado op welk stuk wil je wijzen in het artikel?
Ik heb geen problemen met het internet. Instellingen resetten, browse geschiedenis verwijderen e.d. heb ik allemaal al lang gedaan. Verder staat er veel info over 8 of hoger en dat heb ik niet.
 
Hier bv waar ik het servicepack van Microsoft wilde downloaden.

De rode download button ontbreekt.Knipsel.PNG
 
Dorado op welk stuk wil je wijzen in het artikel?
Ik heb geen problemen met het internet. Instellingen resetten, browse geschiedenis verwijderen e.d. heb ik allemaal al lang gedaan. Verder staat er veel info over 8 of hoger en dat heb ik niet.
Hier is een oud draadje waar ik die persoon ook op deze website gewezen heb en daar heeft het geholpen. Lees het draadje eens door dus.
 
Hoi, ja maar ik krijg geen foutmelding, zie gewoon bepaalde dingen niet. Ik heb alle invoegtoepassingen al eens in- en weer uitgeschakeld, werkt ook niet...
 
En de melding van SDM ziet er dus zo uit:
Knipsel2.PNG

Zonder afbeeldingen aan de linkerkant zoals in tekst beschreven staat. En wie weet ontbreekt er nog wel een "volgende" knop of iets. Want ik heb precies gedaan wat er staat maar blijf melding krijgen...
 
Welke Internet Explorer?

Ben je bij met alle Windows updates?

Stel IE eens in als je standaardbrowser.
 
Dorado, zal morgen dat draadje eens lezen.
Zoeff IE 11. Maar ik moest het even opzoeken en op de foto's zie je hoe de twee pagina's door de verschillende browsers weergegeven worden. IE pagina is echt incompleet!met IE.PNGmet chrome.PNG
 
Misschien dat we er zo achter kunnen komen. Als ik bv met IE naar www.wetransfer.com ga dan zie ik dat de pagina zich opent, maar alles blijft zwart. Open ik de pagina met Chrome dan zie ik ook eerst het zwarte en vervolgens vult het scherm zich met dat ik iets kan downloaden, of een achtergrondafbeelding.
Dus het lijkt erop dat hoe iets is weggeschreven op een site, ik dat niet kan zien. Iemand idee wat dat is??
 
Thx Zoef, ik ga het proberen. Had hem al eens gedownload maar wie weet...
 
Echt waar, die computer is zoooo'n ieniemienie stukje verwijderd van de kliko!!
Nu heb ik inmiddels het programma via We transfer van Surfspot ontvangen. Blijft het steken bij de installatie! Na accepteren van de gebruikersovereenkomst moet ik op volgende klikken en dan doet ie niets!!? Zou dat ook met Flash te maken hebben?:confused::confused::confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan