scanner werkt niet in W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo, ik heb een HP deskjet 1050 A, de drivers geinstalleerd via de cd, maar de scanner werkt niet;
waar kan dat aan liggen ?
mijn system draait op windows 7 32 bits;
bvd
 
Kijk eens op de Website van HP.
Wellicht zijn er nieuwere drivers/software.
 
Hallo. Probeer het op de HP site eens. Volgens mij zit er ook wel Windows 7 32 bits driver bij. Klikje

Succes.
 
ik heb ook al via de site van HP de drivers gedownload en geinstalleerd, helaas geen succes, de scanknop doet niks, kan dus niet scannen.....................
 
Wacht even, nu pas kom je met met deze belangrijke informatie:
Je bedoelt dat als je drukt op de scan knop op de deskjet je verwacht dat op de computer een programma start om de scan in ontvangst te nemen en er iets mee te doen (zoals omzetten naar PDF, verzenden via een e-mail programma etc.)

Mogelijk moet je dat eerst op de pc instellen voordat het werkt. Kijk de handleiding er op na.

PS: Ik ga er vanuit dat er wel geprint kan worden, dus dat de USB communicatie tussen de pc en de printer werkt.
PS2: Doorgaans kun je ook scannen, gestart vanuit de computer. Werkt dat wel?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
als ik het hp programma start verschijnt een menu waar ik kan kiezen om te scannen, maar als ik daarop klik gebeurt er niks,
ook niet via de knop scannen op de deskjet,
voorheen heeft het wel gewerkt,

printen lukt wel via het programma of de knop op de deskjet,
is idd via usb aangesloten,
 
Loop de instellingen rondom de scan/scan-naar-pdf/scan-naar-email nog een keer na. Stel het desnoods nog een keer opnieuw in.
Meer tips heb ik niet.

Tijs.
 
Heb je behalve de nieuwste drivers ook de nieuwste versies van de programma's er op gezet?
 
Ja het is toch echt een probleem en de oplossing ligt bij HP zelf. Klikje

En wat Tijs zei, loop alles nog een na.
 
met de scan doktor is het opgelost, kan dus weer scannen
thnx voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan