videokaart upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Berichten
149
Hallo Mensen,

Ik wil misschien mijn videokaart upgraden, ik heb nu de asus gtx 760 welke raden jullie mij aan?
amd fx 8150 3.6 ghz 8 kernen
aus M5A97 EVO moederbord
8gb kingstong hyper x genesis
1 tb seagate
asus gtx 760-DC20C-2GD5
Thermalright True spirit koeler
Coolermaster Gm series G550M 550 watt

budget: rond de 300/400.
 
Laatst bewerkt:
is handig als je een budget en de rest van de pc componenten opschrijft dan kunnen wij gericht advies geven.
 
Waarom? naar wat? hoeveel mag het kosten?

De 760 is nauwelijks oud te noemen en kan bijna alles op een enkel scherm op max settings spelen. je eisen moeten dus redelijk uitzonderlijk zijn als je wil upgraden.
 
ik heb het aangepast! Ik zit vooral met watchdogs die ik niet op zijn hoogst kan spelen
 
Je weet dat Watchdogs nauwelijks op hoogste is te spelen op 2x Titan in SLI? Watchdogs is gewoon een prut port en echt geen maatstaf voor wat een computer aan grafisch vermogen nodig zou moeten hebben.
 
ik ga hier in mee met wampier Watchdogs staat bekend om gewoon slecht te draaien op pc's hoe krachtig ze ook zijn
dit heeft te maken met het feit dat de developers nogal slecht hebben overgeschreven.
 
Ik wil graag wel de nieuwe farcry 4 en unity op het hoogst spelen en ik denk niet dat het met deze gaat lukken, het gaat nu nog net met assasins creed blackflag.
 
Lijkt mij sterk dat dat niet gaat lukken, tenzij je meerdere schermen gebruikt.. Je moet het natuurlijk zelf weten, misschien valt de nieuwe 970 is je budget.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan