Youtube integreren met html

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Berichten
227
kan mij uit leggen wat ik nou verkeerd doe ik wil onder een foto een stukje html code


HTML:
<iframe width="420" height="315"
data="http://youtu.be/v/aWl_GTD1Tog">
</iframe>


zo iets maar het is de bedoeling dat het werrkt en autoplay heeft ik snap der helemaal niks meet van nu al 45 min aan het ****ken

niks werk en snap der niks van

<html><body><iframe width="420" height="345"src="http://youtu.be/aWl_GTD1Tog"></iframe></body></html>

dat hek werkt niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HTML:
<object width="300" height="300"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/aWl_GTD1Tog?version=3&amp;hl=nl_NL&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/aWl_GTD1Tog?version=3&amp;hl=nl_NL&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="300" height="300" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

doet het olok niet :pPpfffff
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is na plaatsing op de pagina één klik op "Sneak preview" voor nodig, maar dan zie je het filmpje :

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=_eN8xLyNL0k&amp;feature=player_detailpage" target="_blank">Sneak preview</a>

en wat zo grappig is aan dit stukkie html, is dat je na het sluiten van youtube, gewoon weer terugkomt op de webpagina waarvandaan je vertrok. Dat stukje miste ik een beetje bij jou. Als iemand bij jou op sluiten zou drukken, dan werd hij gelijk van de website geknikkkerd.
 
Laatst bewerkt:
okeej iig bedankt voor je input maar ik moet eigenlijk hebben dat als ze op me profiel komen dan het youtube filmpje gaat spelen (autoplay) het kan wel want heb het gehad maar de code verklaait

you.jpg

onder die piramide moet ie komen maar tis een oude site dus HTML zal ook wel verouderd zijn

[iframe]
[object]
[youtube]
[video] enz enz werk allemaal niet en na een ur d8 ik toch maar ff vragen
 
Laatst bewerkt:
De bijlage is sowieso ongeldig.

Als je bij een youtube video zit dan heb je de optie om te "delen", na het selecteren van die optie is het mogelijk om te kiezen voor "insluiten"
Dan krijg je code die lijkt op:

HTML:
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/T-jp39urdZc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dat zou je gewoon onder de foto moeten kunnen plakken (tuurlijk wel nog even de grootte van het object aanpassen en eventueel autoplay erbijzetten.
 
@niksen : dat regeltje dat ik je gaf werkt. Als jij dat naar een pagina in je website kopieert en je bewaart en publiceert, dan levert een muisklik op de sneak preview het starten van het filmpje op. Dat een dergelijke eenvoudig html regeltje bij jou desondanks niet werkt, doet mij vermoeden dat er met jouw website veel meer mis is dan alleen een stukje code dat je kwijt bent.
 
De bijlage werkt nu, de link echter niet.
De oplossing van gast0225, ook al is hij netter dan wat u nu wilt, gaat sowieso niet werken omdat dit niet het juiste resultaat geeft.
Die oplossing zorgt er namelijk voor dat er de tekst "sneak preview" komt te staan waarop je moet klikken om bij de youtube video te komen.

Dan het probleem:

Het probleem is dat je de code er letterlijk inzet (waarschijnlijk in een soort editor), dat gaat natuurlijk niet. Je moet de echte CODE aanpassen.
Pas dus de HTML code aan en voeg hetvolgende toe:

HTML:
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/T-jp39urdZc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan