OpenOffice documenten weg na installeren Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

reindas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2014
Berichten
2
Hallo, Wie kan mij helpen? Ik maak gebruik van Openoffice op mijn Mac computer. Nu heb ik het Office 365 pakket op mijn mac geïnstalleerd en wanneer ik nu mijn oude documenten van Openoffice open krijg ik ze in hele rare formaten te zien. IK kan ze niet meer op de normale manier openen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg? Ik wil nu eigenlijk tijdelijk gebruik maken van OpenOffice en van Office 365. Ik wil namelijk al mijn documenten van OpenOffice uiteindelijk overzetten naar Office 365. Ik hoor het graag. Alvast bedankt! Groetjes Rein
 
Ik vermoed dat niet het juiste conversieprogramma is meegeïnstalleerd.
Ben je al bij Microsoft update geweest?
 
Hoi, ik heb geen idee of het juiste conversieprogramma is mee geïnstalleerd. Ik heb het pakker geïnstalleerd volgens de omschrijving en daarna waren mijn documenten van Openoffice ineens aangepast. Ik kan ze bijvoorbeeld wel openen, maar het hele document staat dan heel ver uit elkaar. Bijvoorbeeld documenten die ik had gemaakt in Excel. Nee ik ben niet bij een microsoft update geweest. Het pakket van Office 365 is net nieuw.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je er toch goed aan doet om even handmatig Windows update te bezoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan