Hitnews

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Hallo,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb sinds ongeveer een jaar Soptnet op mijn PC staan. Sinds een paar dagen werkt hij niet meer. Hij start wel op, het duurt dan heel lang eer hij is opgestart en wordt dan afgesloten met een foutmelding. Ik heb Windows 7 en 4 Gb geheugen en verder geen enkel probleem.Foutmelding Spotnet.jpg
Iemand enig idee wat hier probleem is?
Hallo, ik heb een paar dagen problemen gehad met inloggen, vandaar dat ik weer met deze vraag terug kom. Ik heb DBCLoader geprobeerd, maar dan krijg ik een virus melding? Ik sta nog steeds open voor suggesties.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je "linkje" en zag dat heel veel mensen problemen met Spotnet. Ik ga maar op zoek naar een ander. Misschien suggesties voor een goede Ned. pay server?
 
Hallo M4rco. Als ik die link aanklik, blijkt er een virus in te zitten!
 
Vreemd, het werkt hier gewoon prima. Mijn virusscanner gaf geen melding.
 
Heb je soms meerdere virus scanners. De een soms wel de ander doet het weer niet. Puur koffiedik kijken. En als er dan toch een virus inzit dan weet je het wel he. NIET DOEN.
 
Oke. Een ieder bedankt voor de reacties. Ik ga Windows 95 er maar weer opzetten☺, deed het altijd goed.
Groetjes
 
Noot: je hebt je eerste post ook nog in een topic van een ander geplaatst. Dat is niet nodig; het ging daar om een ander probleem, en het is erg verwarrend als je dan ineens de discussie naar het jouwe trekt. Je vraag gewoon één keer stellen is genoeg :)
 
Spotnet

Hallo allemaal. Het probleem met Spot is opgelost met: DBCLoader ! Iedereen bedankt voor de reacties. Ik reageer wel een niet goed of vervelend, maar dat is omdat de pee in heb dat ik het niet op kan lossen. Excuus daarvoor. Allemaal fijne feestdagen en een goed 2015.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan